Siitä karvalehdestä

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mikko

Siitä karvalehdestä

Viesti Kirjoittaja Mikko »

Eipäs ollutkaan mistään levästä kyse vaan ihan ruuan tähteistä, kuten aloin epäillä ja joku taisikin siitä mainita karvalehdestä keskusteltaessa. Monniset ei syöneet kaikkea siitä yhdestä tabusta, jonka niille annoin, joten osa siitä leijaili pitkin akvaariota ja tarttui karvalehden lehtiin. Että semmonen tapaus tämä nyt oli.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Heh, tässä asiassa oli mukava olla oikeassa.

-maisu-
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja Holstedt »

Kertoo ainakin sen, että kaimalla olisi vielä aika tavalla sarkaa edessä harjoitellessaan erilaisten asioiden ja ilmiöiden kuvailemista. Vai millä lahjoit kaimaa?

Parempi kuitenkin kaiman kannalta, että kyseessä ei ollut rihmalevä, että siltäkin osin mukavaa.

-Holzig-
Mikko

Juupa juu lahjottu mitä lahjottu . Asiahan oli nyt näin, etten ehkä muistanut ilmoittaa asian yhteydessä, ettei kyse ole mistään vihreästä aineesta, vaan se "vaalea untuvamainen tavara, mikä lähtee huuhtomalla pois" oli todellakin vaaleaa ja väri harmaan ja valkoisen väliltä. Ja silläpä kyselin aiheesta täällä, kun minkään oppaan kuvien perusteella en ainesta leväksi tunnistanut. Että blaah, koko jutulle.
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

quote:
3.3.2002: "vaaleaa vanumaista ainetta"
Tänään: "vaalea untuvamainen tavara"

Olisit heti käyttänyt ilmaisua 'untuvamainen' 'vanumaisen' sijaan niin mielleyhtymät olisi minullakin saattanut kohdistua rihmalevän sijasta vaikkapa syyllisiksi osoittautuneisiin monnitablettien puruihin.

-Holzig-
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Rakkaat kultsipuppelit. Hyss!

Taistelu on käyty ja Mikkohan se tässä jotain voitti eikä vastaajat - hänhän se sai tietää mikä se mikäliehöpötys siinä karvalehdessä on.
Jos nyt pakko on jostain nykiä se voittaja niin se voin olla kyllä minäkin!

Muokattu - Rääkky on 14/03/2002 13:09:28
Holstedt
Advanced Member
Advanced Member

Voittaja? Et ole vielä saanut edes pääpalkintoa eli minua.

-Holzig-
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Niin. Pitänee vaihtaa taktiikkaa. Olen miettinyt yötä päivää että miten sinun kaltaisesi tiikerin saisi teljettyä häkkiin .
Mikko

No niin, eikös ne senssi jutut hoideta muilla sivuilla. Selvisi meinaan se todellinen syy siihen mun karvalehti juttuun. Se on ihan todella hienoa hiekkaa, mikä ei ole hiekan pesun aikana poistunut joukosta. Siellä se pöllyää veden seassa ja tarttuu karvalehden pinnalle. Että näin, eräs viisaampi kuin minä, valisti minua!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”