Siitä karvalehdestä
Valvoja: Moderaattorit
Siitä karvalehdestä
Eipäs ollutkaan mistään levästä kyse vaan ihan ruuan tähteistä, kuten aloin epäillä ja joku taisikin siitä mainita karvalehdestä keskusteltaessa. Monniset ei syöneet kaikkea siitä yhdestä tabusta, jonka niille annoin, joten osa siitä leijaili pitkin akvaariota ja tarttui karvalehden lehtiin. Että semmonen tapaus tämä nyt oli.
Juupa juu lahjottu mitä lahjottu . Asiahan oli nyt näin, etten ehkä muistanut ilmoittaa asian yhteydessä, ettei kyse ole mistään vihreästä aineesta, vaan se "vaalea untuvamainen tavara, mikä lähtee huuhtomalla pois" oli todellakin vaaleaa ja väri harmaan ja valkoisen väliltä. Ja silläpä kyselin aiheesta täällä, kun minkään oppaan kuvien perusteella en ainesta leväksi tunnistanut. Että blaah, koko jutulle.
No niin, eikös ne senssi jutut hoideta muilla sivuilla. Selvisi meinaan se todellinen syy siihen mun karvalehti juttuun. Se on ihan todella hienoa hiekkaa, mikä ei ole hiekan pesun aikana poistunut joukosta. Siellä se pöllyää veden seassa ja tarttuu karvalehden pinnalle. Että näin, eräs viisaampi kuin minä, valisti minua!