http://personal.inet.fi/koti/aqua/Kalat/tausta.html
Onko tommonen tausta oikeasti ihan toimiva ratkaisu vesiarvojen ym. kannalta kun sitä ei ole pinnoitettu mitenkään? Eikö kaikki ne aineet liukene sinne veteen? Pakko varmistaa koska en halua mun tuleville sukaravuille ja vauvakaloille mitään ongelmia..
Styroxtausta
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Styroxtausta
100 litraa sekalaista ja 60 litraa rapuja. C:
+ leopardigekot Bindi ja Venus.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Re: Styroxtausta
Kas. Tuokin sivu vielä jossain netin syövereissä olemassa. Pitäisiköhän mun poistattaa se..
Mutta siis on ja ei liukene. Mitä nyt aluksi kovettaa vettä ja nostaa pH:ta. Kuten varmasti tuolta sivulta luitkin?![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Mutta siis on ja ei liukene. Mitä nyt aluksi kovettaa vettä ja nostaa pH:ta. Kuten varmasti tuolta sivulta luitkin?
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
-
- Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Styroxtausta
Ei kannata poistattaa! Mä ainakin tarviin tota ohjetta vielä.
Juu luin kyllä koko tekstin, mut ei vaan meinannut päähän mahtua että se liukeneminen sitten jossain vaiheessa loppuu. No mut hyvä näin, sit vaan tarvikkeita ostamaan! Paljon helpompihan tommonen on tehdä kun ruveta niitä kaiken mailman injektiohartseja tilailemaan..

Juu luin kyllä koko tekstin, mut ei vaan meinannut päähän mahtua että se liukeneminen sitten jossain vaiheessa loppuu. No mut hyvä näin, sit vaan tarvikkeita ostamaan! Paljon helpompihan tommonen on tehdä kun ruveta niitä kaiken mailman injektiohartseja tilailemaan..

100 litraa sekalaista ja 60 litraa rapuja. C: