Tunzen takuusta
Valvoja: Moderaattorit
Tunzen takuusta
Onko kokemuksia miten toimii Tunzella takuuasiat? Mulla on yksi streami, joka nakuttaa, ikäänkuin antaisi vain toiselle puolelle sähkömagneettia latausta. Eli potkuri siis sykähtelee tasaisesti.
Olen yrittänyt löytää Tunzen nettisivuilta tietoa takuusta, ja olen vähän kysellytkin ympäriinsä, mutta mitään varmaa tietoa en ole saanut.
Stremit on 1,5v (2v max) vanhat, ja ne tuli akvaarion mukana, eli en ole ostanut niitä itse uutena.
Lähetänkö suoraan Tunzelle jonkinlaisen saatekirjeen kera, vai mitenkä? Kannattaako koittaa olla ensin yhteydessä sähköpostitse? En ole saanut edes tietooni kuinka pitkä takuuaika noilla laitteilla on. Yksi sanoi kaksi vuotta, toinen kuusi kuukautta...
Olen yrittänyt löytää Tunzen nettisivuilta tietoa takuusta, ja olen vähän kysellytkin ympäriinsä, mutta mitään varmaa tietoa en ole saanut.
Stremit on 1,5v (2v max) vanhat, ja ne tuli akvaarion mukana, eli en ole ostanut niitä itse uutena.
Lähetänkö suoraan Tunzelle jonkinlaisen saatekirjeen kera, vai mitenkä? Kannattaako koittaa olla ensin yhteydessä sähköpostitse? En ole saanut edes tietooni kuinka pitkä takuuaika noilla laitteilla on. Yksi sanoi kaksi vuotta, toinen kuusi kuukautta...
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Mies
Re: Tunzen takuusta
Tunzen takuu toimii kuin ajatus. Ota yhteyttä heitin sivulta löytyvän yhteenottokaavakkeen kautta ja he palaavat astialle.
Nimim. 2x6105 virtalähteet viikossa kotiin kyselystä
My word's but a whisper - your deafness a SHOUT.
I may make you feel, but I can't make you think.
Liikkuvaa ja liikutettua kuvaa riutastani YouTubessa
Ouh? Mulla on juurikin yksi neljästä 6105:sta lottopallosta likoamassa... Pitääkin ottaa tänään jo yhteys.
Kai ne nyt kuitenkin jotain kyselee, sarjanumeroo, kuitin numeroo?
Kiitos vuan!
Kai ne nyt kuitenkin jotain kyselee, sarjanumeroo, kuitin numeroo?
Kiitos vuan!
-
- Katalysaattori
Nettikaupan tilausvahvistus/lähetyslistasta taisin ruudunkaappauksen liittää kun kyselivät.
Eli kyselivät silti?Aqualung kirjoitti:Nimim. 2x6105 virtalähteet viikossa kotiin kyselystä

Be more specific... Ei vaan, kiitos tiedoista! Kaivan kuitin esiin jostain...
-
- Katalysaattori
Kyseliväthän he joo. Mutta kaikkineen ekasta omasta yhteydenotosta 7vrk kuluttua toi DHL pakettia kotiovelle.
Täytynee siis koittaa onneaan.
Mulla on nyt 5 streamia käytössä, joten eipä sen väliksi vaikkei uutta tulisikaan...
Olen stream addikti, streamisti...
Mulla on nyt 5 streamia käytössä, joten eipä sen väliksi vaikkei uutta tulisikaan...
Olen stream addikti, streamisti...
No mä ainaski sain uuden pumpun ja virtalähtee ilman kuitteja tai tilauslappuja...
Laitoin eka s-postia sinne ja kyselin et saako takuuseen vaikkei e ole mitään lappuja/kuitteja mulla, koska olen ostanut käytettynä ja kuinka ollakkaan lähettivät mailina lähetystiedot ja vajaa 2 viikkoo siit ku lähetin tuli uus tilalle ja kotiovelle saakka
Laitoin eka s-postia sinne ja kyselin et saako takuuseen vaikkei e ole mitään lappuja/kuitteja mulla, koska olen ostanut käytettynä ja kuinka ollakkaan lähettivät mailina lähetystiedot ja vajaa 2 viikkoo siit ku lähetin tuli uus tilalle ja kotiovelle saakka

Meikäläiselle ne alkoivat nihkeilemään kun oli takuut jo ummessa
. Pakko sanoa että teillä jotka olette joitan noinkin helpolla saaneet on käynyt moukan tuuri... Kyselivät ummet ja lammet....

Nyt lähti posti. Laitoin kyllä niiin Oxford english-tekstiä, että luulisi tehoavan. Sellaisella pienellä uhkavaatimuksellisehkolla painostuksella höystettynä - eli kerroin, että jos heidän takuunsa ei ole enään kahden vuoden jälkeen voimassa, niin se ei haittaa, hankin sitten vain uudet streamit
En kuitenkaan missään vaiheessa sanonut että hankin uudet Tunzet, enkä kyllä hankkisikaan...
Katsotaan millainen vastaus tulee.
Jos Tunze nyt munii, niin hakin SNAP-nopeudella VorTech MP40:t
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Katsotaan millainen vastaus tulee.

Jos Tunze nyt munii, niin hakin SNAP-nopeudella VorTech MP40:t

-
- Senior Member
Paljon ko joutuu tekemään alkaa homma toimimaan. No hyvä, et edes korjauksiin on panostettu....Aqualung kirjoitti:Tunzen takuu toimii kuin ajatus. Ota yhteyttä heitin sivulta löytyvän yhteenottokaavakkeen kautta ja he palaavat astialle.
Ei vastannut Tunze tälläviikolla, jota kyllä ihmettelen hieman
Kuinka nopsaan he ovat olleet yhteydessä takaisin teihin päin?
Annan armoa vielä ensiviikkoon, sitten palaa käpy. Poks!
...koska olen vähän sellainen...

Miten tietääkö joku tosta Resunin takuusta? Mulla hajos Resun Wave Maker 15000 reilun kuukauden käytönjälkeen
. Ostin sen aquaristic.netin kautta ja sieltä ei ole vastattu mitään kun olen yrittänyt kysellä. 
![Evil or Very Mad [}:)]](./images/smilies/icon_evil.gif)

Kannattaa varmaan kysyä takuista suoraa valmistajalta mikäli myyjä ei laita tikkua ristiin koko asian kanssa.
-
- Akvaariosisustaja 2005
- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
Ei kannata Tunzelle alkaa raivoamaan. Mulla kerran paloi käämi heidän takuupalvelunsa kanssa sillä seurauksella että takuupalvelun rouva piti mulle mykkäkoulua pari viikkoa. Äärimmäisen ystävällinen asenne vaan viesteihin.Rapide1 kirjoitti:Ei vastannut Tunze tälläviikolla, jota kyllä ihmettelen hieman![]()
Saattavat olla lomalla.
Joo mä olen aina äärimmäisen ystävällinen, ujo, hiljainen ja vaatimaton
Kunnes menee pelikaani turbiiniin ja aletaan vaatia päitä vadille!
Eihän sille mitään mahda jos takuu ei enään ole validi, en minä siitä pärähtäisi, mutta haluaisin vastauksen silti. Haluan yleensä kaiken mulle tähän heti välittömästi, ja jos ei tipahda, niin sitten vaihdetaan merkkiä. Se on niin yksinkertaista mun päässäni. Yksinkertaisessa päässä on asioille aina yksinkertainen ratkaisu
Mulla on yksi jokeri vielä hihassa, se toimii aina!
Heitän se maanantaina tiskiin...

Kunnes menee pelikaani turbiiniin ja aletaan vaatia päitä vadille!
Eihän sille mitään mahda jos takuu ei enään ole validi, en minä siitä pärähtäisi, mutta haluaisin vastauksen silti. Haluan yleensä kaiken mulle tähän heti välittömästi, ja jos ei tipahda, niin sitten vaihdetaan merkkiä. Se on niin yksinkertaista mun päässäni. Yksinkertaisessa päässä on asioille aina yksinkertainen ratkaisu

Mulla on yksi jokeri vielä hihassa, se toimii aina!

Aika pitkällä lomalla ovat... Itsekkin yrittäjyydestä yms. asiakaspalvelusta jotain tietäen ihmettelen kyllä vähän... Ja kun minä ihmettelen teen sen ääneen. Saatanpa tehdä sen vaikka kolmella kielellä ihan vain kettuillaakseni... Nykyaika on niin ihanaa kun voi netissä heittää soraa pulkan eteen maailmanlaajuisesti
Eipä se mitään. Vaihe kaksi: Operaatio EcoTech Marine käynnistynyt.

Eipä se mitään. Vaihe kaksi: Operaatio EcoTech Marine käynnistynyt.
Se sun mailis on joutunut roskaposteihin.. Saksan valtion palomuuri päätteli mailiosoitteestasi, että kyseessä on sukunimi-kaimasi Paavon salanimellä lähettämä ääntenkalastelumaili... 

Suolaista, mutta niin makeaa...
Siitäkö se johtuukin! No ei kai auta muu kuin ostaa sulta sitten uusi streami
Eikös sulla ole noi samat myynnissä?

On myynnissä, mutta kauppoja juuri hierotaan, joten myöhästyit.Rapide1 kirjoitti:Siitäkö se johtuukin! No ei kai auta muu kuin ostaa sulta sitten uusi streami![]()

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: JAS
- Viesti:
Juups. Kaupat on jo lyöty lukkoon ja projekti etenee
Täytynee sun ottaa uudestaan yhteyttä Tunzen täteihin...

Täytynee sun ottaa uudestaan yhteyttä Tunzen täteihin...
En ota enään... Alan kiukuttelemaan.
Onko Tunzelta kuulunu mitään?
Itseltäni hajosi 6055 ja sen takuusta kyselin muutama päivä sitten, mutta mitään ei ole kuulunut. Huominen aamu Tunzella aikaa ja sen jälkeen lähtee tulikiven katkuinen palaute Saksaan!
Itseltäni hajosi 6055 ja sen takuusta kyselin muutama päivä sitten, mutta mitään ei ole kuulunut. Huominen aamu Tunzella aikaa ja sen jälkeen lähtee tulikiven katkuinen palaute Saksaan!
Olen laittanut sekä siihen contact sheet-osoitteeseen ja suoraan erääseen toiseen osoitteeseen postia, ja kumpaankaan ei olla vaivauduttu vastaamaan.
Otin yhteyttä Eco Tech Marineen USA:han (=vortech), ja ne vastas samantien mulle sieltä!
Taitaa olla aika taputeltu tää mun Tunzesuhteeni... Tokkopa ostan enään heidän tuotteitaan enään koskaan, kun parempiakin on tarjolla...
Edit. 2 viikkoa nyt ilman vastausta
Otin yhteyttä Eco Tech Marineen USA:han (=vortech), ja ne vastas samantien mulle sieltä!
Taitaa olla aika taputeltu tää mun Tunzesuhteeni... Tokkopa ostan enään heidän tuotteitaan enään koskaan, kun parempiakin on tarjolla...
Edit. 2 viikkoa nyt ilman vastausta
-
- Senior Member
Euroopan halvimmat Vortechkit taitanee löytyä täältä: http://www.shopsolution.nl/shop/home.as ... rtechpumps
Rahti sisältyy hintaan(yli95e tilaus). Vastailevat pikku viiveellä, mut aina on vastaus tullut. Vai meinasikko Usasta suoraan tilailla?
Rahti sisältyy hintaan(yli95e tilaus). Vastailevat pikku viiveellä, mut aina on vastaus tullut. Vai meinasikko Usasta suoraan tilailla?