sinileukakirkoahvenet syöksähtelevät
Valvoja: Moderaattorit
-
SannKemp
- Starting Member

- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
sinileukakirkoahvenet syöksähtelevät
elikkä, minulla on uros ja naaras kala kyseistä lajia ja ne ovat nyt alkaneet harrastaa seuraavaa: kidukset levällään tuijottavat toisiaan ja vuorotellen tulevat lähemmäs ja toinen menee kauemman saman verran jne jne. Mistä tämmönen käytös johtuu??
kalat, flatti-poika sekä 2 käppänä tyttöä, joista toinen muistuttaa suuresti minipossua..
Re: sinileukakirkoahvenet syöksähtelevät
Täysin normaalia kirjoahvenille ominaista käyttäytymistä. Jos ne ovat eri sukupuolta, voi liittyä kutemiseen tai sitten selvittelevät välejään.
mulla sama homma nytten affenten kanssa,uros ja naaras.onko lie välien selvittelyy mutta,poikaset "kuoriutuivat" eilen ja niitä uiskenteli yhessä piilossa mutta nyt en nää niitä missään,usor affen kyllä sit ajaa naaraan aina tonne kantoon että oisivatko sitten siellä ne poikaset mutta tiiä sit kun niitä ei nää.voiko muuten uros syödä poiksensa? ja yks juttu kans,uroksella on alkanu tulla leuan alle ja poskeen sellasta niinku "arven näköistä tummaa,ihan ku joku ois tökkinyt suulla...mutta ei se näytä miltään taudilta,oisko sit?TARVISI NEUVOO..
-
kissa49
- Starting Member

- Akvaarioseurat: turun akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
mulla sinileuat ovat tehneet poikasii jo 19päivän jälkeen kun ne saapu mulle,,selvästi uros komentelee naarasta tökkii kylkii ja sit jos on tarkka poikasistaan ne ei omia poikasii syö vaan ottaa suuhun ja siirtelee poikasii turvaan...mulla on 2 pariskuntaa 346l ja se taitaa olla liikaa kun ottavat oikeeen kunnolla yhteen urokset suojelee naarasta..mut kun tulee ruoka aika silloin epäsopuu ei ole..mut silti liikaa on 2pariskuntaa..en tiiä onko jollain vastauksii???