AW-riippuvuus

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Nica
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

AW-riippuvuus

Viesti Kirjoittaja Nica »

Huomasinpa tässä äsken että kello on kohta puol viisi ja meikäläinen istuu edelleen tietokoneluokassa surffaamassa AW:ssä vaikka olisin voinut olla kotona jo 2,5 tuntia sitten 8O . Yleensä perjantaisin on niin kiire kotiin että saattaa jopa jäädä viimeinen luento väliin. Kotoakin voisi surffailla mutta kun AW toimii sujuvammin yliopiston koneilla. Onko tämä ensimmäinen oire AW-riippuvuudesta?
Nica

Pallokaloihin täysin hurahtanut.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Taitaapa olla :roll:

Minäkin vietän päivässä useitatunteja netissä tääll äA-W:ssa ja samalla surffaan muuallakin ja oon ircissä :mrgreen:
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Tuntematon
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tuntematon »

Juu,itsekin olen huomannut samaa; monta tuntia lueskelen ja etsin tietoa täällä aw:ssä.Ystävätkin alkavat jo hermostumaan,kun aina se istuu siellä tietokoneen äärellä aqua-webissä - mutta minkäs teet? :mrgreen: [;)]

Riippuvuuttahan tämä! :mrgreen:
Tiitu
Advanced Member
Advanced Member

joopa

Viesti Kirjoittaja Tiitu »

Joo, tässä sitä vain tuijotetaan näyttöä työpaikalla kuin kala isompaa naapuriallasta. Onneksi ei kuitenkaan ole vielä myöhäinen perjantai-ilta, mutta kuitenkin.
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jartzu65 »

Minä en ainakaan myönnä olevani riippuvainen tästä palstasta, voin olla jopa useita tunteja poissa :mrgreen:
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
kalkkis
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja kalkkis »

Helpotuksen huokaus kun löytyy muitakin AW:n koukkuun jääneitä. Itse olen ollut mukana vasta 3 vka mut kuitenkin tunteja on kertynyt ku päivittäin huomaan vuorokauden vaihtuneen lukiessani viestejä [:I]

Viestiteleminen on vielä hakusessa mut eiköhän tuokin löydy muutaman kokeilun jälkeen.
Alex
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Alex »

Mulla oli aluksi riippuvuutta mutta nykyään käyn vain joka toinen päivä... paitsi joskus jopa pari kertaa päivässä...
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Minähän en tällaseen foorumiin nalkkiin jää! Minähän täällä en joka päivä käy! Kröh... [:I]

Vakavissaan niin tuota täällä ollaan lähes koko vuorokauden valveillaoloajan. :mrgreen:
Nica
Junior Member
Junior Member

Kokonaiset 2,5 tuntia olin poissa, oli pakko käydä ruokakaupassa, mutta nyt olen täällä taas. Eli tulin vain "ripittäytymään" ja tunnustamaan riipuvaisuuteni: "Minun nimeni on Nica ja olen AW:isti" [;)]
Tämä on kyllä ainoa oikea tapa rentoutua rankan tentin ja vielä rankemman "luen täysillä tenttiin"-viikon jälkeen.

*nojautuu tuoliin ja valmistautuu viettämään tunnin muiden AW-läisten mukavassa seurassa kunnes avo tulee kotiin vaatimaan tietokoneellisia oikeuksiaan*
Nica

Valmont
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

Joo, kyllä tästä riippuvaisia ollaan.
Tulee käytyä monta kertaa päiväs lukemassa uudet viestit, oliskohan tämä nyt sitten tänään jo viides kerta. :roll:
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
suomijäbä
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja suomijäbä »

Riippuvaisia ollaan.
Vähän väliä pitää katella onko tullut mitään uutta [;)]
Mun osalta netti on melkein supistunut AW:hen :mrgreen:
Jyrki
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Jyrki »

Kun tietsikka oli pari viikkoa rikki, niin kyllä oli tuskaa 8-)
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Rääkky kirjoitti:
Vakavissaan niin tuota täällä ollaan lähes koko vuorokauden valveillaoloajan. :mrgreen:
No, eihän tuo sitten mitenkään vakavaa vielä ole, suosittelisin kuitenkin
näin näkemättä vieroitusoireita siirtymään Vieroitusklinikalle :mrgreen:
http://www.vieroitusklinikka.net/
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"

http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Juissi

Viesti Kirjoittaja Juissi »

Kyllä täällä on käytävä 1-2 kertaa päivässä. Mutta eipä siinä istunnossa mene kuin varttitunti keskimäärin - ei täällä nyt sentään ihan kaikkea jaksa lukea...

-Juissi
Skroik
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Skroik »

http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=4791

Tuota Pehiksen kirjoitusta lukiessa kyllä saattaa itsensä tunnistaa (tosin umpikujasta ei taida olla poispääsyä). [;)]
Behemot
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja Behemot »

Eikö olisi yksinkertaisinta perustaa tänne "terapiarinki riippuvaisille"-alue :mrgreen: ?
Kell' monni on, se monnin kätkeköön
ansku1
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja ansku1 »

Tulee kieltämättä käytyä useaan otteeseen päivässä tarkistamassa uudet viestit. Varsinkin illalla tulee mieleen kävästä lukemassa "pari" viestiä ja huomaakin, että kello lähentelee puoltayötä vaikka töihin olisi mentävä puoli kahdeksaan seuraavana aamuna. Syytänkö siis AW:tä lyhyistä yöunista. :mrgreen:
Saara
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Saara »

Riippuvuuttako? Heh. Olin jo lähes puoli vuotta kuivilla, mutta olen melkein repsahtanut taas. Noh, tällä viikolla en ole lueskellut täällä muuta kuin yv:itä, joten taidan olla parantumaan päin... Heh. AW on hyvä tapa rentoutua, verrattuna muihin paheisiin, luulisin. Pyrin kyllä rehellisesti sanoen tarkkailemaan netin käyttöä yleisemminkin. Minulla on pari muutakin palstaa, joille olen kirjoittanut omasta mielestä vähän liikaa, kun ajatellaan, että aikaa on tuhlautunut turhan paljon palstoilla roikkumiseen. :D
kiltsi
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja kiltsi »

Ei kai sitä riippuvainen juurikaan ole, mutta sen verran pitää pysyä ajanhermolla, että ennen nukkumaan menoja opiskelujuttujen teon jälkeen piti vielä näköjään tänäkin yönä tänne vielä kurkata ennen kuukahtamista :mrgreen:
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
jartzu65
Koi-Jari
Koi-Jari
Viesti:

Skroik kirjoitti:http://www.aqua-web.org/forum/viewtopic.php?t=4791

Tuota Pehiksen kirjoitusta lukiessa kyllä saattaa itsensä tunnistaa (tosin umpikujasta ei taida olla poispääsyä). [;)]
Legendaarinen. Tuota lukiessa nousee väkisinkin hymy suupieliin :D

Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Vähentynyt kyllä selkeästi oma kiinnostukseni tähän messulautaan, kiitos ininä-ilmapiirin, joka on purkautunut mm. liian monina vammaketjuina. Tässä toivon hiljaa yksinäni, että tasaantuisi edes jotenkin meno ja jaksaisitte olla taas hyväntuulisia [;)]
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Nica
Junior Member
Junior Member

Lisa kirjoitti:Tässä toivon hiljaa yksinäni, että tasaantuisi edes jotenkin meno ja jaksaisitte olla taas hyväntuulisia [;)]
Minä aion ainakin omalta osaltani olla hyväntuulinen täällä AW:ssä :D . Kiukuttelen sitten pehmolelunallelle kotona, se on kestänyt kiukutteluani jo 22 vuotta. Kokeilkaa ihmeessä kyseistä tekniikkaa, se on terapeuttista :mrgreen: .
Nica

Maarittip
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Maarittip »

8O Ette ikinä usko... Olen ottanut etäisyyttä aw:iin niin nyt oli lukemattomia viestejä jotain 2700 kpl... Sen siitä saa. Ei auta, kun palata normaaliin rytmiin, monta kertaa päivässä lukemaan. :mrgreen:
Mudskipper
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Mudskipper »

Minä en pysty ottamaan etäisyyttä AW:iin, koska koulu jota käyn on yhtä tyhjän kanssa. Tässä jaksossa ATK:ta 5 kurssia, joista kahdella varsinaisesti täytyy jotain tehdä. Muu aika menee täällä hengailuun, kun yleiseen surffaamiseen olen kyllästynyt.

Kotona en uskalla nettiä käyttää, kun räjähtää hermot modeemin hitauden vuoksi. Tai jos on pakko, niin sitten...Eli silloin kun on ollut täältä liian kauan pois, ja tullut paljon uusia viestejä. :mrgreen:

Yksi asia on ollut hyödyllinen merkonomiopiskelusta...Oppi kymmensormijärjestelmän (tai ainakin sinne päin), joten pystyy kirjoittelemaan tänne nopeammin. [;)]
Maapallo tuottaa kylliksi tyydyttääkseen jokaisen tarpeet, mutta ei kylliksi tyydyttääkseen jokaisen ahneuden. -Mahatma Gandhi-
Dian80
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Dian80 »

Mullekkin ovat ruvenneet jo täällä koulussa huomauttelemaan, että taasko sie tuolla akvaario paikassa surffailet :roll:. Niin kauan kun opettaja ei rupea huomauttelemaan niin kaikki hyvin :mrgreen:

Iltasin ja viikonloppuisin joudun pakostakin itseäni vierottamaan, kun ei gprs:llä tänne oikein pääse :frown:.
-Dian-
Mielikuvitus on tietoa tärkeämpi. - A. Einstein
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”