akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

Yritin etsiä keskustelua akvaterra.eu:n verkkokauppaa käyttäneiden kokemuksista, mutten löytänyt sitä mitä etsin.. elikkäs kysymys kuuluu, oletteko käyttäneet ko. palvelua ja se on toiminut ihan ok? Sivuillahan lukee, että on ollut toiminnassa vasta maaliskuusta lähtien.

Tilasin ensimmäisen kerran nyt toukokuun lopussa tuotteen sieltä ja maksoinkin sen jo, tuote on tilaustuote, mutta siitä ei ole tullut vieläkään mitään infoa. Eli puoltoista kk olen odotellut ja yrittänyt tavoittaa heitä kaikin mahdollisin keinoin (puhelin, tekstiviesti, sähköposti)... tuloksetta. Onko nyt jotenkin kesäajalla verkkasempaa, vai onko palvelu aina yhtä hidasta...?
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja shays »

Minä ostin sieltä joskus viime kesänä jotain roinaa jotka hain suoraan sen tyypin kotoa Oulunkylästä, sillon se toimi ihan hyvin. Mutta nyt viime aikoina olen kuullut paljonkin juttuja, että tilatut tuotteet eivät ole tulleet, eikä yhteydenottoihin vastata. Eräskin sai pari kuukautta odoteltuaan tavaransa vasta kuluttaja-asiamiehen avustuksella. Näiden perusteella enpä oikein enää suosittelisi kyseistä paikkaa.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Huh huh. Itse olen asioinut ennen tätä verkkokauppamuutosta ja ollut varsin tyytyväinen eli olen noutanut Oulunkylästä tavarat sovittuna aikana. Tavarakin on toimitettu ok-ajassa. Kerran verkkokaupan kautta tilasin ja nousin. Silloin homma oli noin viikon juttu ja ok mielestäni.

Nyt la 30.6 tilasin suodattimen ja hiven muuta roinaa. Piti olla ihan varastossa. Kyselin jo asiaa emailitse, muttei tullut vastausta...eli 3 viikkoa jo odoteltu, joka on ihan liian pitkä aika. Jos on itse pienyrittäjä ja lomalla, on hyvien tapojen ja velvollisuus kertoa se varkkokaupassa, että homma viivästyy ja vastata mielellään emailiin ja edes kertoa, että homma hoidossa ja milloin saapuu. Soittaa en ole yrittänyt...Tuo ei ole firmalle hyvää mainosta...ei totisesti :( . Onneksi tuotteellani ei kiire, mutta silti toimitusajaksi luvattu nopeampi. Ja joillakin voi olla vaikka akvan perustaminen kiinni suodattimesta...
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

voihan vinelo... että ei hyviä kokemuksia muillakaan nyt tässä lähiaikoina ollut. Eipä ole vielä mullakaan ole tuotteella vielä kiire ollut, mutta tässä puoltoista kk kun on mennyt jo alkaa kohta mietityttää saanko koskaan tuotetta :( otan kuluttaja-asiamieheen myös yhteyttä, jos en nyt ensi viikollakaan saa yhteyttä siellä kehenkään.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Hedelmiina kirjoitti:voihan vinelo... että ei hyviä kokemuksia muillakaan nyt tässä lähiaikoina ollut. Eipä ole vielä mullakaan ole tuotteella vielä kiire ollut, mutta tässä puoltoista kk kun on mennyt jo alkaa kohta mietityttää saanko koskaan tuotetta :( otan kuluttaja-asiamieheen myös yhteyttä, jos en nyt ensi viikollakaan saa yhteyttä siellä kehenkään.
Tuotakaan kun ei viitsisi tehdä...mutta pakkohan kuluttaja-asiamies on lopulta pyytää kehiin, jos maksettu etukäteen ja tuotetta ei kuulu. Et ehkä voisi edes perua kauppaa, jos asialla olisi kiire ja haluaisit ostaa toisen tuotteen. Taisin maksaa kaikenlisäksi pankkisiirrolla enkä visalla...MUtta minulla pieni investointi, odottelen, mutta kerro kuulumisia.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

jeps, en haluis minäkään - mutta mikäli en tuotetta saa, niin sitten haluan ainakin rahani takaisin! kerron, kuinka käypi.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5539
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Sinuna jättäisin väliin.
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

okey... Mitä Teemu itse tekisit tässä tilanteessa?
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5539
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Peruuttaisin kaupan.

Mikäli et kohtuullisessa ajassa saa mitään vastausta niin sitten yhteys viranomaisiin.
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

Eli mulla olisi vielä mahdollisuus, vaikka olen tuotteen maksanut peruuttaa tuo kauppa ja saada rahat takaisin? Edellyttäen, että saan yhteyden ko. liikkeeseen. Nythän on tilanne se, että puolentoista kk:n aikana minun mihinkään yhteydeottopyyntööni ei ole vastattu :(
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Hedelmiina kirjoitti:Eli mulla olisi vielä mahdollisuus, vaikka olen tuotteen maksanut peruuttaa tuo kauppa ja saada rahat takaisin? Edellyttäen, että saan yhteyden ko. liikkeeseen. Nythän on tilanne se, että puolentoista kk:n aikana minun mihinkään yhteydeottopyyntööni ei ole vastattu :(
Oletko yrittänyt soittaa puhelimella kys. numeroon? Itse kysyin asiaa emailitse paristikin, mutta luulen, että hän ei lue tai ehdi lukea niitä. Joskus myös sähköposti ei toiminut niillä. Itse soitan vielä maanantaina tuohon numeroon. Jospa jokin ongelma sähköpostin kanssa. Kerran tosin tekstasin, ja hän oli saanut sen viestin. Mutta luulen, että puhelin (soittamalla) on paras keino ottaa yhteyttä. Joskus myös muistelin, että henkilö oli jossain matkoilla ja oli toivi aikaa ettei vastannut. Sain sitten lopulta kiinni viikon sisällä. Minulla ei ole fiilistä, että firma ottaisi rahat ja tuotetta ei saisi, mutta luulen, että homma on enempi ja vähempi sivutoimi ja tavoitettavuus joskus vaikeaa eivätkä he ajattele asiakkaan näkökulmaa, että kun laittaa rahat tilille, toivoisi nopeaa vastausta tarvittaessa.

Voi olla, että nouto pitäisi sopia puhelimitse, puhelinnumerokin oli ohessa, vaikka myös vastaamalla viestiin piti olla ok. Olen ennenkin mailannut ajankohdan, mutta voi olla, että puhelin varmempi. Eli suosittelen soittoa ja teen sen itsekin.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

jeps, en uskokaan että olisi epärehellisestä firmasta kyse, vaan nyt siellä kyllä on joku mättänyt ja pahasti. Olen tosiaan laittanut kolmisen meiliä, yrittänyt soittaa kolmisen kertaa, laittanyt yhden tekstiviestin tässä parin viikon sisällä kun oli kulunut aikaa jo tämä puoltoista kk tilauksesta ja maksusta. Yritän soittaa ens viikolla uudelleen, kun ei soittopyynnöt ole tuottaneet tulosta ollenkaan.
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Teemu Salonen
Elite Member
Elite Member
Viestit: 5539
Liittynyt: 19:54, 02.10.2005
Akvaarioseurat: Suomen meriakvaarioseura facebook
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Espoo

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Suosittelisin tässä vaiheessa jo lämpimästi poliisin puoleen kääntymistä. Kuluttaja-asiamies ei tässä vaiheessa voi oikeastaan enää mitään koska olet tehnyt jo kaiken sen, mitä kuluttaja-asiamies olisi suositellut. Kyllä tuossa mielestäni ainakin lievän petoksen tunnusmerkit täyttyy.

Jos haluat, voit ottaa yhteyttä yksityisviestillä. Kerron mielelläni lisää.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Hedelmiina kirjoitti:jeps, en uskokaan että olisi epärehellisestä firmasta kyse, vaan nyt siellä kyllä on joku mättänyt ja pahasti. Olen tosiaan laittanut kolmisen meiliä, yrittänyt soittaa kolmisen kertaa, laittanyt yhden tekstiviestin tässä parin viikon sisällä kun oli kulunut aikaa jo tämä puoltoista kk tilauksesta ja maksusta. Yritän soittaa ens viikolla uudelleen, kun ei soittopyynnöt ole tuottaneet tulosta ollenkaan.
Olet kyllä tehnyt jo kaikkesi:). Ja tuo ei ole nykyaikaista "palvelua". Mutta itse soittelen vielä ja jos saan kiinni henkilön, mainitsen tästä ongelmasta laajemmikin ja pyydän välittömästä vastailemaan kaikille - myös sinulle...Firmalla pitäisi olla myyntisihteeri, joka tajuaa palvelun merkityksen:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

hienoa, yritetään molemmat niin toivottavasti jotain saadaan aikaseksi ja tuotteet meille :)
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Hedelmiina kirjoitti:hienoa, yritetään molemmat niin toivottavasti jotain saadaan aikaseksi ja tuotteet meille :)
Jeps:). :D
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Hedelmiina
Advanced Member
Advanced Member
Viestit: 1291
Liittynyt: 09:55, 18.04.2012
Akvaarioseurat: HAS, Ciklidistit
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Lohja

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Hedelmiina »

tiedoksi viestiketjulaisille ja muillekin, jotka tätä ehkä lukevat, niin sain vihdoin adiallisen vastauksen akvaterralta tänään. Tilaukseni tosin peruutettiin ja saan rahani takaisin, joten tuleva uusi akvani on siis isoja mangrovejuurakoita köyhempi :( Nyt siis etsinnässä XL ja XXL kokoisia mangroveja suht edulliseen ostohintaan!
Harrastus vähän katkolla, 30l ja 400l.
shays
Katalysaattori
Katalysaattori
Viestit: 581
Liittynyt: 20:34, 06.07.2005
Sukupuoli: Nainen

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja shays »

Oho, mitäs ne tuumasi sitten? Miksi peruivat kaupat mieluummin kun toimitti tuotteet? Ja miksi ylipäänsä olivat jättäneet ne toimittamatta alunperinkin?
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Itse sain tämän vastauksen. Luulen, että minun olisi pitänyt soittaa tai lähettää tähän myynti@akvaterra.eu -emailiin viesti, johon sainkin heti vastauksen. Luulen, että se tilausvahvistus-emaili ei mennyt sitten perille tai meni johonkin, jossa sitä ei huomioitu lukea.

Eli kun lähetin emailin tuohon myynti@akvaterra.eu sain heti vastauksen (alla). Eli homma olikin tosi nopeasti haussa, jos olisin älynnyt soittaa tai lähettää "oikeaan" emailin. Luulen, että tätä voi tapahtua, kun perustaa laajan verkkokaupan aluksi, ennen kuin systeemit kohdillaan.
Tilaus #236 on ollut valmiina noudettavaksi heinäkuun alusta. Risupadontie 4, 00640 Helsinki. 045-1125304. Tällä viikolla onnistuu sopimuksen mukaan ainakin ma ja ke.


Itse olen ollut vakioasiakas ja tyytyväinen tuotteiden hinta-laatusuhteeseen. Ja aion jatkossakin asioida. Ei ole ollut valittamista. Itselläni on Hailea-loisteputkivalaisimia (4x39€) 2 kpl. ja toimivat moitteettomasti. Loisteputkin halpoja lisähankkia. Hailea-suodattimia varmaankin 10 kpl. : käteviä, eri kokoisia ja helppo leikata suodatinmateriaali.

Kerran myös maksoin liikaa ja myyjä huomautti ja antoi noin 20€ takaisin :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Caveeq
Starting Member
Starting Member
Viestit: 23
Liittynyt: 11:23, 04.12.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Caveeq »

Mie taisin päästä sitten kohtuu vähällä kyseisen puljun kanssa. 7.7 lauantaina lähti tilaus valaisimesta, joka varastotuotteena, eli samantien toimitettavissa. Mitään ei alkanut kuulua, joten 20.7 laitoin meiliä ja pari päivää yritin soitella.. tänään saapui vastaus:

"Pahoittelut viiveestä.
Kyseinen tilaus on jostain syystä jäänyt kokonaan käsittelemättä vaikka sen olisi pitänyt lähteä heti seuraavassa lähtyserässä.
Tilaus käsitellään ja lähetetään nyt parin päivän sisällä."

Nyt vaan toivotaan, että lupaus pitää ja valaisin tällä viikolla saapuu!
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

shays kirjoitti:Oho, mitäs ne tuumasi sitten? Miksi peruivat kaupat mieluummin kun toimitti tuotteet? Ja miksi ylipäänsä olivat jättäneet ne toimittamatta alunperinkin?
Lienee kyseessä tilaustuote ja toimitusajaksi luvataankin pitkä aika. Onhan akvaarioidenkin tilaus-tuote joskus jopa 2 kk. Toki asiakas huolestuu, jos ei vastata kyselyyn. Nykyaikana kun noita sähköpostilaatikoita ja viritelmiä on joka lähtöön, meinaa minullakin joskus levitä hommat...kaikkia laatikoita ei ehkä muista lukea - pitäisi olla jälleenlähetys yms. systeemejä.

Helposti vielä huolestuu, jos laittaa rahat, eikä kuulu mitään ja ei ole tuttu liike.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Caveeq kirjoitti:Mie taisin päästä sitten kohtuu vähällä kyseisen puljun kanssa. 7.7 lauantaina lähti tilaus valaisimesta, joka varastotuotteena, eli samantien toimitettavissa. Mitään ei alkanut kuulua, joten 20.7 laitoin meiliä ja pari päivää yritin soitella.. tänään saapui vastaus:

"Pahoittelut viiveestä.
Kyseinen tilaus on jostain syystä jäänyt kokonaan käsittelemättä vaikka sen olisi pitänyt lähteä heti seuraavassa lähtyserässä.
Tilaus käsitellään ja lähetetään nyt parin päivän sisällä."

Nyt vaan toivotaan, että lupaus pitää ja valaisin tällä viikolla saapuu!
Luotan liikkeen rehellisyyteen. Hyvä varmasti tämä keskustelu, niin voi hienosäätää systeemejä 8O . Itselläni se sähköposti, joka tulee tilausvahvistuksesta office@vega....ei tuottanut tulosta. Tämä myynti@akvaterra.eu vastaus tuli yön aikana. Jos Hailean t5 tilasit, niin ovat toimineet hyvin minulla ja kaverillani:). Hyvä, että firma on maanisella tuulella taas :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Caveeq
Starting Member
Starting Member
Viestit: 23
Liittynyt: 11:23, 04.12.2011
Akvaarioseurat: CorydoradinaeFinland
Sukupuoli: Mies
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Caveeq »

Haileanpa hyvinkin. On noista kokemuksia ennestäänkin ja toimii hyvin, niin kauan kuin toimii :)
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Caveeq kirjoitti:Haileanpa hyvinkin. On noista kokemuksia ennestäänkin ja toimii hyvin, niin kauan kuin toimii :)
Niistä kai se "kuristin" menee sököksi, jos menee. Ja fiaskoja voi olla muutamia 100 valaisimen joukossa ja ne simahtaa melko nopeasti. Jos tuollainen sattuisi, niin voi toimittaa liikkeeseen ja vaihtaa. Mutta ei ole tarvinnut tehdä, eli hyvä säkä. Pääasia, että on turvallinen viritelmä ja jos kestää esim. 5 vuotta, on maksanut itsensä takaisin. Kaupanpäälle saa usein lisäputkiakin, joten jos menisi niitä ostamaan kivijalkaliikkeestä, niin nuo 6 loisteputkea on nopeasti valaisimen hinta:). Noo, ehkä ei kestävää kehitystä, mutta nykyään joka tuote lyhytikäisempi kuin muinoin - tai useimmat. Kiinalainen tai ei. Ja lähes joka firmalla kiinalainen koontipiste, joten eipä kai eroa kiinalainen tai nokialainen:). Kuitenkin tykkään suomalaisen firman kautta tilata kiinatuotteen, että täyttää eu-standardit ja lakihommat kunnossa:).
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Viestit: 6209
Liittynyt: 20:10, 25.01.2011
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: akvaterra.eu... onko joku käyttänyt?

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Soitettu, hyvin kohteliaasti sain noutopyynnön:). Ja tuotteet sitten klo 17 noutoon tänään :mrgreen: .
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”