Eli halvin mitä nyt Porvoo-Kuusankoski/Kouvola-Mikkeli akselilta löysin on 10 millisestä 50e/neliö (hiottuna n.55e) ja 30euroa/neliö 6 millisestä
Löytyykö jossain päin suomea vielä edullisempaa vai alkaako tuo olemaan jo järkevänhintainen hinta lasista.
Lasin hinta, löytyykö edullisempaa?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Member
- Viesti:
Lasin hinta, löytyykö edullisempaa?
(Joki)Biotooppiakvaristi - Erityinen kiinnostus pienvesistöihin, jokiin ja Laatokkaan sekä silurus glanikseen ja muihin monneihin, unohtamatta myöskään lehtikaloja.
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
www.kaakko.net/akvaario (lajilistoja voi lähettää, esimerkit sivulla)+linkkejä lisää
Juuh, kun ajateltiin tehdä akvaario itse löydettiin kouvolasta tarjous 12 mm lasi 104 euroa/neliö, vai oliko se 15 mm:stä. Jäi ne suunnitelmat siihen. Eli yllättävän halpaa lasia olet kyllä löytänyt, melkein halvemmaksi tulee ostaa akvaarioliikkeestä allas kuin tehdä se itse. Monet ovat sen huomanneet.
Tuo 120*50*45 kuulostaa aika hurjalta jos se on tehty 6 millisestä. Itse en olisi uskaltanut. Tuo oma 550L taitaa olla tehty 15mm ja mitat 180*60*55, ja silti hirvittää että kestääkö lasit.
Tuo 120*50*45 kuulostaa aika hurjalta jos se on tehty 6 millisestä. Itse en olisi uskaltanut. Tuo oma 550L taitaa olla tehty 15mm ja mitat 180*60*55, ja silti hirvittää että kestääkö lasit.
Kauhulla muistelen sitä päivää kun tuo akvaario ostettiin ja tuotiin toiseen kerrokseen. Huh huh! Saatikka kun piti retkipatjojen päälle saada jalustalle tuo allas. Nostokertoja kertyi useampi kun laitettiin varmuuden vuoksi kolme 20mm patjaa päällekkäin, aina joku luisti alta. En ihan äkkiä tekis sitä show:ta uusiksiJJVi kirjoitti:sekin painoi ihan riittävästi