Saksiravut ja omppukotilot= murhetta!

Muihin ryhmiin sopimattomat kalat (sateenkaarikalat, sädekalat, pallokalat jne.), mukaan lukien muut "örkit".

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Eccu
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Nainen

Saksiravut ja omppukotilot= murhetta!

Viesti Kirjoittaja Eccu »

Elikkä varoituksen sananen... mulla ollut omppukotilot ja marmoriravut ihan sulassa sovussa (melkein vuoden) kunnes... isoin rapu raateli isoimman ompun niin pahasti että jouduin sen lopettamaan. Älkää laittako isoja rapuja kotiloiden kanssa samaan altaaseen.
Akvaarioharrastaja vuodesta 1984. Kissaharrastaja jo ennen sitä. Kilpikonnaharrastaja lopun ikääni. Perheessä myös koira.
Fisutar10
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: HAS
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Re: Saksiravut ja omppukotilot= murhetta!

Viesti Kirjoittaja Fisutar10 »

Eccu kirjoitti:Elikkä varoituksen sananen... mulla ollut omppukotilot ja marmoriravut ihan sulassa sovussa (melkein vuoden) kunnes... isoin rapu raateli isoimman ompun niin pahasti että jouduin sen lopettamaan. Älkää laittako isoja rapuja kotiloiden kanssa samaan altaaseen.
Itse pysyn isoista ravuista täysin erossa. Näin kerran yhden kuvan siniravusta (jos lajin muistan oikein...). Hirveää jälkeä oli tehnyt partiksen kylkeen... :twisted: Omppu-parka... :(
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muut kalat ja eliöt”