Saksiravut ja omppukotilot= murhetta!
Valvoja: Moderaattorit
Saksiravut ja omppukotilot= murhetta!
Elikkä varoituksen sananen... mulla ollut omppukotilot ja marmoriravut ihan sulassa sovussa (melkein vuoden) kunnes... isoin rapu raateli isoimman ompun niin pahasti että jouduin sen lopettamaan. Älkää laittako isoja rapuja kotiloiden kanssa samaan altaaseen.
Akvaarioharrastaja vuodesta 1984. Kissaharrastaja jo ennen sitä. Kilpikonnaharrastaja lopun ikääni. Perheessä myös koira.
-
Fisutar10
- Elite Member

- Akvaarioseurat: HAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Saksiravut ja omppukotilot= murhetta!
Itse pysyn isoista ravuista täysin erossa. Näin kerran yhden kuvan siniravusta (jos lajin muistan oikein...). Hirveää jälkeä oli tehnyt partiksen kylkeen...Eccu kirjoitti:Elikkä varoituksen sananen... mulla ollut omppukotilot ja marmoriravut ihan sulassa sovussa (melkein vuoden) kunnes... isoin rapu raateli isoimman ompun niin pahasti että jouduin sen lopettamaan. Älkää laittako isoja rapuja kotiloiden kanssa samaan altaaseen.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja. http://www.fisutar.fi