Koitin käyttää hakua,mutta ei tullut vastaan semmoista joka käsittelisi kyseistä aihetta.
Elikkä minulla on n. 130 litrainen Seran kuutioallas ja nyt olen sitten miettinyt sen sisustamista mieleiseksi. Yllätyin kun onkin aikasen vaikia sisustaa kuutiota, että siitä saisi järkevän näköisen.
Kun altaassa olisi hyvä olla kanto, kun partamonni kerran siellä touhuilee,mutta nyt onkin mietinnässä että minkälainen kanto. Tuntuu että nykyinen kanto on aikasen massiivinen tuonne.
Sitten kasvien sijoittelu on hakusessa. Tuo valkoinen kohta altaassa vasemmalla puolella on sellainen koristepääkallo, sen olen ottanut jo pois.
Kysynkin nyt,että onko jollain kuutioallasta ja minkälainen sisustus on. Voisi vaikka laittaa kuvaakin tulemaan.
Laitan tähän vielä huonon kuvan altaasta.
Kuutioaltaan sisustus
Valvoja: Moderaattorit
-
- Junior Member
Kuutioaltaan sisustus
- Liitteet
-
- allas130.jpg (104.21 KiB) Katsottu 930 kertaa
Re: Kuutioaltaan sisustus
kammoksun noita pääkallokoristeita ( ja yleensäkin kaikkea ihmisen tekemää keramiikkaa ) akvaariossa, joten huh-onneksi otit sen pois
Sitten taasen kantoon, ei ole lainkaan massiivinen. Itse lisäisin puuta, laittaisin koukeroisen lohikäärme puujuurakon
( joo voi olla vaikea löytää ) joka tulisi reilusti ylöspäin. Ikäänkuin puu kasvaisi pohjasta lähes pintaan asti, sellainen merenalainen juurakko-systeemi. Sisustus voisi peittää suodattimen myös. Kasveja voi lisätä myös ja sijoitella rohkeammin. Eipä tästä varmaan apuja ollut varsinaiseen kysymykseen mutta mieti hiukan rohkeampaa tyyliä, varmasti tulee mielenkiintoinen

( joo voi olla vaikea löytää ) joka tulisi reilusti ylöspäin. Ikäänkuin puu kasvaisi pohjasta lähes pintaan asti, sellainen merenalainen juurakko-systeemi. Sisustus voisi peittää suodattimen myös. Kasveja voi lisätä myös ja sijoitella rohkeammin. Eipä tästä varmaan apuja ollut varsinaiseen kysymykseen mutta mieti hiukan rohkeampaa tyyliä, varmasti tulee mielenkiintoinen

Seeprapleko L-046 poikue videolla ♥ http://www.youtube.com/watch?v=DYc1NzgmBf0 ♥
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Mulla on tämän näköinen 80l kuutio. Itseasiassa mun mielestä kuution sisustaminen oli helpompaa kuin suorakaiteen muotoisen altaan.
http://img202.imageshack.us/img202/6596 ... va0180.jpg

http://img202.imageshack.us/img202/6596 ... va0180.jpg
-
- Junior Member
Minkälainen valaistus tuossa altaassasi on zirppu, kun on jotenkin niin mukavan kirkas. Vai johtuisikohan vaaleasta pohjasta? Kaunis sisustus sulla 

-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Luultavasti johtuu hiekasta, koska mullakin oli tossa alkuun musta hiekka ja allas näytti synkältä. Toi lamppu on joku mikä tuli paketin mukana, mut ihan hyvin tuntunut kasvit toistaseks viihtyvän.murmelinpentu kirjoitti:Minkälainen valaistus tuossa altaassasi on zirppu, kun on jotenkin niin mukavan kirkas. Vai johtuisikohan vaaleasta pohjasta? Kaunis sisustus sulla