Paljonko maksaa n.500-700L akvaario
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
Paljonko maksaa n.500-700L akvaario
Elikkäs paljonko olette maksaneet akvaarioistanne n. 500-700L? Joko pakettina tai pelkkänä altaana.
Edit: Siirretty oikealle alueelle ja poistettu ylimääräiset viestit.
Edit: Siirretty oikealle alueelle ja poistettu ylimääräiset viestit.
Viimeksi muokannut pleko_88, 16:33, 11.02.2004. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
No,minä sain omani käytettynä 450:llä eurolla; tosin oli jo aika vanha (?), hieman naarmuuntunut ajan myötä; mutta ihan hyvässä kunnossa ja tyytyväinen olen.
Kerran kysellessäni akvaarioiden hintoja teetettynä olisi n.700 litrainen allas maksanut toisessa paikassa n.550€ ja toisessa jopa yli 1000€; aikamoisia hintaeroja.Ja nämä olisivat olleet sitten ilman jalustaa tai valaisimia.Että sellaista.
Kysehän oli kyllä 600 litraisista
,mutta olipahan ainakin sinne päin. 
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Kerran kysellessäni akvaarioiden hintoja teetettynä olisi n.700 litrainen allas maksanut toisessa paikassa n.550€ ja toisessa jopa yli 1000€; aikamoisia hintaeroja.Ja nämä olisivat olleet sitten ilman jalustaa tai valaisimia.Että sellaista.
Kysehän oli kyllä 600 litraisista

Ostin hieman isomman, 720 litraisen kaksi vuotta sitten Keltaisen pörssin kautta 300 eurolla, mukaan tuli täyspitkä valaisin, jalusta ja ulkosuodatin
Eli hintataso voi hyvässä lykyssä olla 0 eurosta ylöspäin, ylärajaa ei voi sanoa, sehän on ostajasta kiinni paljonko on myyjälle valmis maksamaan.
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Advanced Member
- Viesti:
Saisikohan sen minun vastauksen sieltä lukollisesta ketjusta siirretyksi tänne?
Jos modet voisi siirtää kiitos
-----
Itse en ole vielä noin isoa ostanut mutta voisin silti jotain vastailla.
Hintaan vaikuttaa se, että ostaako liikkeestä vai yksityiseltä. Ja riippuu mitä tulee mukaan.
Vielä vaikuttaa se, että paljon yksityinen haluaa. Liikkeeissä kovasti riippuu se myös mistä liikkeestä ostaa.
Itse jos ostan niin voisin maksaa vaikka 500-600 litraisesta tarvikkeineen päivineen joku 300-500 euroa.
Edit: Siirretty, ole hyvä
Jos modet voisi siirtää kiitos

-----
Itse en ole vielä noin isoa ostanut mutta voisin silti jotain vastailla.
Hintaan vaikuttaa se, että ostaako liikkeestä vai yksityiseltä. Ja riippuu mitä tulee mukaan.
Vielä vaikuttaa se, että paljon yksityinen haluaa. Liikkeeissä kovasti riippuu se myös mistä liikkeestä ostaa.
Itse jos ostan niin voisin maksaa vaikka 500-600 litraisesta tarvikkeineen päivineen joku 300-500 euroa.
Edit: Siirretty, ole hyvä
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Advanced Member
jartzu65 kirjoitti:Ostin hieman isomman, 720 litraisen kaksi vuotta sitten Keltaisen pörssin kautta 300 eurolla, mukaan tuli täyspitkä valaisin, jalusta ja ulkosuodatin

No Allablaze on saanut ainakin hyvää palvelua ihan kohtuu hintaan
Meillä tuo isoin allas on ainoa akvaario minkä olen ikinä uutena ostanut ja kyllä täytyy sanoa rehellisesti että kyllä uusi on aina uusi, ei tarvitse naarmuja etsiä eikä arvuutella tarvitseeko silikooneja uusia, en väitä etteikö käytettynäkin voi joskus helmiä löytyä.
Ps. Minä sain melkein samaan rahaan 1200 litr. olohuoneeseen jalustalle asti kannettuna, tosin mitään "tilpehööriä" ei tullut mukaan
Meillä tuo isoin allas on ainoa akvaario minkä olen ikinä uutena ostanut ja kyllä täytyy sanoa rehellisesti että kyllä uusi on aina uusi, ei tarvitse naarmuja etsiä eikä arvuutella tarvitseeko silikooneja uusia, en väitä etteikö käytettynäkin voi joskus helmiä löytyä.
Ps. Minä sain melkein samaan rahaan 1200 litr. olohuoneeseen jalustalle asti kannettuna, tosin mitään "tilpehööriä" ei tullut mukaan

" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"