Oletko suunnitellut omaa akvaarioliikettä?
Valvoja: Moderaattorit
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Oletko suunnitellut omaa akvaarioliikettä?
Tuossa se jo tulikin eli oletko suunitellut omaa akvaarioliikettä? Olisiko mille muille lemmikeille myynissä tuotteita paitsi kaloille nyt tietysti.
Minulla on ollut jo pitkään mielessä perustaa Riihimäelle toinen liike. Olisi akvaariokalat- ja kasvit sekä akvaariotuotteet. Ja muillekin lemmikeille löytyisi, kuten kissoille, koirille, jyrsijöille jne.
Minulla on ollut jo pitkään mielessä perustaa Riihimäelle toinen liike. Olisi akvaariokalat- ja kasvit sekä akvaariotuotteet. Ja muillekin lemmikeille löytyisi, kuten kissoille, koirille, jyrsijöille jne.
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Jep... Joskus vuosia sitten semmoinen haave oli, ei onneksi enää kun tämä yrittäjän arki on tullut jo liiankin tutuksi
Mun liikkeessä olisi ollut kalajuttujen lisäksi paljon kaneja ja jyrsijöitä ja jotain vähän koirille ja kissoille... Lintuja? Tuskin..
Ja kasveille olisi ollut sellainen samanlainen kerros allas kuin jyväskylän Reporangassa jossa vesi kiertää kolmessa eri purkissa niin että etummaisessa matalassa olisi etualan kasvit jne...
Ja tottahan siellä olisi myyty myös jotain pikkuista hummanihei hevosille
Semmoinen se olisi ollut....

Mun liikkeessä olisi ollut kalajuttujen lisäksi paljon kaneja ja jyrsijöitä ja jotain vähän koirille ja kissoille... Lintuja? Tuskin..
Ja kasveille olisi ollut sellainen samanlainen kerros allas kuin jyväskylän Reporangassa jossa vesi kiertää kolmessa eri purkissa niin että etummaisessa matalassa olisi etualan kasvit jne...
Ja tottahan siellä olisi myyty myös jotain pikkuista hummanihei hevosille

Joskus on käynyt mielessä, mutta aikoinani aika läheltä seurannut yrittäjän touhua, niin ajattelin että kyllähän Suomessa saa varmasti leipänsä paljon helpommalla. Mutta varmasti sopii tietynlaisille ihmisille, mutta ei minulle.
" Silikonirinnat ovat kuin jalopuuratti Ladassa: Kiva hivellä mutta kyyti ei parane"
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://koiruuksiajakissankujeita.kotisivukone.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Kieltämättä ollut mielessä kerran jos toisenkin. Yrittäminen sopii meikäläiselle kuin nenä päähän
Tuntuu vain tuota tarjontaa olevan jo vaikka minkälaista joka kylässä. Myynnissä olisi akvaariovikineiden lisäksi ne jyrsijä-, kissa- ja koiratarvikkeet. Lintuja en haluaisi myydä.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
"I'll rise but I refuse to shine"
-
- Junior Member
Juu, ilman muuta. Yrittäjyys kaikkine huolineenkin kiinnostaa suuresti. Koko hela hoito putiikista löytyisi, ainakin ne yleiset, ehkä jotain muutakin ideoita vielä... hmm. Terraarioeläimistä ei läheskään kaikki, linnuista jotkin, ehkä. Akvapuoli tietty.
Tarkoitus olisi saada kannattava yritys pystyyn kuitenkaan unohtamatta myöskään moraalia ja etiikkaa.
Tarkoitus olisi saada kannattava yritys pystyyn kuitenkaan unohtamatta myöskään moraalia ja etiikkaa.

~ To conquer yourself is to know The Way. ~
-
- Junior Member
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Minä kannatan tuota toista liikettä Riihimäelle! On myös kiva nähdä, millainen tuo huomenna aukeava Hyvinkään Akvaariokulma oikein on (on kuulemma myynnissä jopa yli 80 eri kalalajia, jne.).
Itselläni on ollut haaveissa pienimuotoinen yritystoiminta. Tälläkin hetkellä kasvattelen myyntimielessä joitain kalalajeja (miljoonakaloja, miekkapyrstöjä, platyjä, seeprakirjoahvenia, punapääbarbeja, partamonneja, taistelukaloja, kääpiörihmakaloja, jne.) sekä kasveja (keihäslehtiä (kongon), melalehtiä (tavallinen, kääpiö, sekä puna), miekkakasveja (tavallinen, sekä yksi tunnistamaton laji joka leviää silmissä!), pistiaa, argenttiinan vesiruttoa, jaavansaniaista, jaavansammalta, vallisneriaa, jne. Lähitulevaisuudessa (lue: huomenna) sekä kala- että kasvivalikoima tulee lisääntymään.
Kaloja ja kasveja olen myynyt pääasiassa tuttujen lisäksi mm. Helsinkiin, Hämeenlinnaan, Joensuuhun ja Kuopioon.
Itselläni on ollut haaveissa pienimuotoinen yritystoiminta. Tälläkin hetkellä kasvattelen myyntimielessä joitain kalalajeja (miljoonakaloja, miekkapyrstöjä, platyjä, seeprakirjoahvenia, punapääbarbeja, partamonneja, taistelukaloja, kääpiörihmakaloja, jne.) sekä kasveja (keihäslehtiä (kongon), melalehtiä (tavallinen, kääpiö, sekä puna), miekkakasveja (tavallinen, sekä yksi tunnistamaton laji joka leviää silmissä!), pistiaa, argenttiinan vesiruttoa, jaavansaniaista, jaavansammalta, vallisneriaa, jne. Lähitulevaisuudessa (lue: huomenna) sekä kala- että kasvivalikoima tulee lisääntymään.
Kaloja ja kasveja olen myynyt pääasiassa tuttujen lisäksi mm. Helsinkiin, Hämeenlinnaan, Joensuuhun ja Kuopioon.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: FOMA #6
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Olen kanssa seurannut yrittäjän elämää "liian läheltä" joten ei juuri kiinnosta, tosin haaveissa oman akvaarioliikkeen perustaminen on ollut kauan. Liikkeen perustamisen tekee tosin mahdolliseksi vain lauantainen 7 oikein arvonta
Liike tulisikin sitten olemaan jotain ihan muuta kuin normaali akvaarioliike ja sitä pitäisi tulla etelästä asti kattomaan![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)

Liike tulisikin sitten olemaan jotain ihan muuta kuin normaali akvaarioliike ja sitä pitäisi tulla etelästä asti kattomaan
-
- Junior Member
Re: Oletko suunnitellut omaa akvaarioliikettä?
Ei, kun haaveita toteuttamaanmaketzu kirjoitti:Tuossa se jo tulikin eli oletko suunitellut omaa akvaarioliikettä? Olisiko mille muille lemmikeille myynissä tuotteita paitsi kaloille nyt tietysti.

T: Pia
-
- Junior Member
Re: Oletko suunnitellut omaa akvaarioliikettä?
Pia/Jarkko kirjoitti:
Ei, kun haaveita toteuttamaanMinä en ainakaan vielä kadu yhteisen haavemme toteutumista vaikka kiireellistä aikaa eletään
![]()
Onnea teille! Vielä vähän aikaa sitten minäkin olin innolla suunnittelemassa "yhteisen haaveen toteutumista" mutta toisin kävi...

Haasteellisia ja mukavia aikoja teille!
~ To conquer yourself is to know The Way. ~