1. Olen perustamassa lajiakvaarion, johon tulisi siis ainoastaan neontetroja. Monta kalaa maksimissaan mahtuu neljänkymmenen litran akvaarioon?
2. Millaisessa 'sisustuksessa' kalat viihtyvät parhaiten? Vähän/paljon kasveja, onko jotain tietynlaisia, mitkä olisivat hyviä? Mitä hiekkaa/soraa? Kiviä, juurakoita, putkiloita? Haluaisin neontetroille mahdollisimman luonnollisen ympäristön.
3. Kuinka kova virtaus?
4. Onko jotain erityisiä neontetroille ym. tarkoitettuja ruokia, mistä pitäisivät?
Tiedän, että tiedot luultavasti löytyisivät netistä etsimällä/kirjoja lukemalla/vanhoja keskusteluja selaamalla, mutta haluan nyt kuulla teidän mielipiteitänne, sekä millainen teidän altaanne on:) Saatta tulla mieleeni vielä joitakin lisäkysymyksiä.



