Elikkäs, olen vaihtamassa 50l pikkupurkkia pikkusien isompaan ja tilalle on tulossa 112l allas.
Hunajarihma pariskuntaa tai haaremia olen miettinyt tulevan altaan asukeiksi.
Ajattelin aluksi että se riittää sukarapujen ja kotiloiden lisäksi, mutta jos tulenkin toisiin aatoksiin ja akvaario alkaa
näyttää autiolta, mitä ja kuinka monta voi ottaa rihmojen seuraan?
Mitä hunajarihmakaloille kaveriksi, 112l allas?
Valvoja: Moderaattorit
Mitä hunajarihmakaloille kaveriksi, 112l allas?
Purkit:
-240L
-51L
-240L
-51L
Re: Mitä hunajarihmakaloille kaveriksi, 112l allas?
Tyylikkäin ja sopivin ja hienoin vaihtoehto on rusokiilakyljet, ihan varmana. Niitä menis parikymmentä heittämällä. Toisaalta hunajarihmat on kyllä helppoja kun eivät varmaan pysty popsimaan kuin ihan pienimpiä sinttejä, eli ehkä jotain teoreettisia muitakin vaihtoehtoja voi ajatella...
Kiilakyljet eivät vaan suostu elämään toisessa altaassani, saa nähdä uskallanko ottaa niitä tulevaankaan. Yksi kivannäköinen voisi olla rubiinitetra, vesiarvoja en vaan ulkoa muista,mutta mielikuva olisi että aika hyvin sopisivat hunajarihman kanssa samaan altaaseen.
Purkit:
-240L
-51L
-240L
-51L
-
- Senior Member
- Sukupuoli: Mies
Minulla on ollut hunajarihmakalojen seurana muun muassa perhoskirjoahvenia ja kardinaalitetroja. Ongelmia en ole havainnut.
Kardinaaleja on jo toisessa altaassa, mukavia kalojaRuma mies kirjoitti:Minulla on ollut hunajarihmakalojen seurana muun muassa perhoskirjoahvenia ja kardinaalitetroja. Ongelmia en ole havainnut.

Täytynee poiketa eläinkaupoilla, katsella tarjontaa ja mitä niihin voi tilata.
Purkit:
-240L
-51L
-240L
-51L
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
Jos laitat altaaseen hienon hiekan, pohjalle joku lämpimämmässä viihtyvä monnisparvi voisi olla kiva, esim. helmimonnisia 

-
- Starting Member
- Sukupuoli: Nainen
Täällä on hunajarihmojen kanssa parvi intiaaninsulkia,ei ongelmia,molemmat kutevat säännöllisesti