Ensimmäiseksi suodattimeksi kannattaa ostaa uusi ja varma- ja helppotoiminen, niin on melko varmasti vika sitten itsessä, jos ei toimi. Itse ajan alas ulkosuodattimet ja ne korvaa Bioflowit.
Ulkosuodattimissa on kapasiteettia ja etuja paljon, mutta Bioflowkaan ei ole hullumpi, jos haluaa uhrata akvaariotilaa niille (ovat järeitä mööpeleitä) ja tyytyy pienempään virtaukseen, jota ei voi niin helposti säädellä. Sisäsuodatinarsenaali hoitaa sitten kovemman virtauksen ja auttaa roskankeräyksessä minulla.
Itse alkanut 9 akvaarion omistajana ja tusinan ulkkareiden omistajana hieman pelätä, että joku ulkosuodatin sippaa ja vettä tulee lattialle....parantaa yöuniani huomattavasti.
Enpä moista pelkäisi, jos olisi vain 1-2 ulkosuodatinta, mutta niitä on paljon ja lisää pitäisi hankkia, jos niillä mennään.
Akvat: 3x450l, 350l, 240l, 180l, 126l, 2x110 l,64l. Myydään: helmipallo-, sokkelo-, enkeli- ja monte dourado -plekoja, maatiais-, albiino- ja super red -partiksia, hammaskarppeja, Synodontis lucipinnis -ripsimonneja.
http://www.fisutar.fi