Erikoiset tavat asettaa kasveja

Kasvien hoito, ongelmat ja sisustus.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Foon
Starting Member
Starting Member

Erikoiset tavat asettaa kasveja

Viesti Kirjoittaja Foon »

Moi!

Tiedättekös te mitään ns. normaalista poikkeavia tapoja laittaa asettaa kasveja akvaarioonne? Tänne voisitte kertoa niin pääsee sitten tilaisuuden tullessa soveltamaan. :)

Itse olen ehtinyt testata yhdistelmää pallopartalevä + keppi. Kun laittaa useampia leväpalloja aika tiheään 15cm keppien päissä niin tulee söpö "lego-puu" -metsä kaloille! Varsinkin, jos keppien koot vaihtelevat 10cm-25cm.

Eli siis, hienoja/erikoisia tapoja asettaa kasveja? Kuvia voi toki laittaa mukaan. :mrgreen:
Foon
Starting Member
Starting Member

Re: Erikoiset tavat asettaa kasveja

Viesti Kirjoittaja Foon »

Nostanpa nyt samalla vähän tätä keskustelua.

Olen välillä katsonut noita "aqua landscaping" -videoita - on muuten upeita! Sieltä saa poimittua mukavia ideoita, joita sitten voi soveltaa eri tilanteisiin sopivaksi. Harmi vain, että videoissa näkyvät maisemat eivät välttämättä aina pysy sellaisina perus seura-akvaarioissa. :)

Mietityttää vaan, että mikä sen pienen kasvin nimi on? Kasvi, jolle nimeä haen, on pieni ja tupsumainen. Jos jaksatte, niin etsikää juutuubista "aqua landscaping" -nimellä videoita. Melkein kaikissa on sellaista pientä kasvia hiekan päällä (näyttää ruoholta kun on sitä tiheään.)

-Foon
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kasvit ja sisustus”