Mulle on tulossa 320-litrainen allas ensi viikolla ja suunnittelen kalastoa. En oikein vieläkään osa hahmottaa minkä verran on sopivasti/liikaa.
Vesi olisi pehmeää, lämpö 25C pintaan, PH hieman happaman puolella.
Hiekkapohja ja paljon kasveja.
Tällä hetkellä varmoja tulokkaita on
25 kirsikkabarbia
5 sinirihmakalaa
Avainkirjoahvenpari
5 piikkisilmää
Partis
Nyt mietin mahtuisiko joukkoon vielä toinen parvi, esim kirsikkatetroja, musta-aavetetroja tms?
Ja parvi jotain monnisia, esim 19kpl?
Entä lehtikalapariskunta?
Akvaariossa on alkuunsa pelkkä eheimin 2252. Tarvinnee ulkopöntön tueksi..?
320-litraisen kalasto
Valvoja: Moderaattorit
-
-noora-
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
Re: 320-litraisen kalasto
Monnisia siis 10 kpl eikä 19.. Jotain vähän lämpimämmässä viihtyvää, niin menisivät tuohon 25 asteeseen.
-
akiholm
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
Moi Noora
Itse en suosittelisi sinirihmaa ja lehtikalaa yhdistämään samaan tankkiin, toisilla toimii ja kun sitten ei toimikkaan.., Tiedossa yhtä helvettiä josta et nauti sinä,altaasi asukeista puhumattakaan! Varmuuden välttämiseksi joko tai, eikä sekä että.., 
-
-noora-
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Oulun akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
OK, mietitään niitä lehtiksiä joskus myöhemmin. Mulla on lehtiksiä ja rihmiksiä kyllä joskus ollut sekä 375- että 720-litroissa ilman ongelmia mutta nyt tilaa tietty vähemmän.
Näkeehän sen kokonaisuuden sitten pikkuhiljaa, minkä verran näyttää mahtuvan ja mikä näyttää hyvältä. Tekis vaan mieli nyt jo alkuunsa saada paljon katseltavaa

Näkeehän sen kokonaisuuden sitten pikkuhiljaa, minkä verran näyttää mahtuvan ja mikä näyttää hyvältä. Tekis vaan mieli nyt jo alkuunsa saada paljon katseltavaa