Joupin citymarketin Faunatar, Seinäjoki
Valvoja: Moderaattorit
-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
- Paikkakunta: Suomen suurin valaistu hautausmaa, kartan mukaan Seinäjoki
Joupin citymarketin Faunatar, Seinäjoki
Voitaisiin keräillä tähän ketjuun kokemuksia tuosta akvaarioalan hovihankkijastani. Osa myyjistä on hyvinkin asiantuntevia, osa juuri ja juuri muistaa peruskalojen altaiden minimikoot. Akvaarioista suurin osa on suht hyvässä kunnossa, hiukan levää. Kasvien suhteen ei henkilökunnalla kovin suurta kokemusta (mielestäni) ole. Plussana täytyy mainita komean näköinen näyttelyallas, jossa on ollut ammoisina aikoina jopa kiekkokaloja. Nykyään siellä on sekalainen seurakunta ottoja, partiksia, sinileukoja, helmimonnisia, sekä erilaisia tetroja. Myyntialtaissa pääasiassa peruskaloja, mutta olenpa esim. harvinaisempia plekojakin siellä bongaillut.
-
- Junior Member
Re: Joupin citymarketin Faunatar, Seinäjoki
Kokemukseni on positiivinen, tilaavat kaloja jos vain tukkurin listalla on ja ystävällisiä myyjiä. Hintataso voisi olla alhaisempi joissakin kaloissa, sekä laitteissa. Lämmitintä menin hakemaan mutta hinta oli suolainen joten verkkokauppaan oli turvauduttava jälleen. Mutta aika terveitä kalat ovat aina olleet kun olen ostanut. Kasveja olin juuri ostamassa kalojen ohessa ja näyttelyaltaassa oli vallisneriaa ja kysyinkin että myykö sieltä ja niin sain omaan kypsyvään altaaseen komeita vallun taimia...en sitten viitsinyt enää kiusalla kysyä että olisiko myynyt yhdestä altaasta Buddha patsaan
Ei ole kuin positiivista sanomista. Mutta enemmän olen kumminkin asioinut Kauhajoella.

Itsellä lähes vain positiivisia kokemuksia!
Samaa mieltä olen Kalanhalaajan kanssa siitä, että muutama myyjä voisi hieman parantaa akvaario tietämystään. Mukavia ja reippaita myyjät kuitenkin ovat ja itse arvostan kun myöntävät suoraan jos esim. eivät saa mieleensä jonkin kasvin nimeä.
Ovat myös avuliaita eivätkä "päällekäyviä myyntitykkejä". Jos haluaa rauhassa katsella ja pohtia itsekseen (suomalaiselle tyypilliseen tapaan
) niin rauhansa myös saa.
Valikoima on omasta mielestäni riittävä ja liikkeestä ostamani kalat ovat olleet terveitä.
Kallistahan sielä on. Omasta mielestäni 24€ 15cm pitkästä laivakoristeesta on hieman liikaa.
Samaa mieltä olen Kalanhalaajan kanssa siitä, että muutama myyjä voisi hieman parantaa akvaario tietämystään. Mukavia ja reippaita myyjät kuitenkin ovat ja itse arvostan kun myöntävät suoraan jos esim. eivät saa mieleensä jonkin kasvin nimeä.
Ovat myös avuliaita eivätkä "päällekäyviä myyntitykkejä". Jos haluaa rauhassa katsella ja pohtia itsekseen (suomalaiselle tyypilliseen tapaan

Valikoima on omasta mielestäni riittävä ja liikkeestä ostamani kalat ovat olleet terveitä.
Kallistahan sielä on. Omasta mielestäni 24€ 15cm pitkästä laivakoristeesta on hieman liikaa.

-
- Starting Member
- Sukupuoli: Mies
Täällä myös positiivisia kokemuksia. Kalat olleet terveitä ja palvelu hyvää. Lisäksi aloittelevaa harrastajaa osataan neuvoa hyvin (varsinkin Tanya). Akvaarion sisustukseen liittyen kyseltiin, tulisiko mieleen miten omat päähänpistot saisi toteutettua ja jotain ideoita siinä palloteltiin. Meinasi myös, että olisi kiva nähdä sitten kuva valmiista ratkaisusta, että millainen tulee. 

140L, Fluval U3, 1x30W
450L, 2x Fluval U4, 2x 36W
450L, 2x Fluval U4, 2x 36W