![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Manskun 4 Pets la huutokaupan jlkn poikkeuksellisesti auki
Valvoja: Moderaattorit
-
- Elite Member
- Sukupuoli: Nainen
Manskun 4 Pets la huutokaupan jlkn poikkeuksellisesti auki
Laitetaanpa vähän yleisempikin tiedoite asiasta, eli kun olen sopinut parin ihmisen kanssa tulevani huutokaupan jälkeen pakkaamaan heille kaloja mukaan, niin samallahan mahtuu muitakin kiinnostuneita liikkeen valikoimaa ihmettelemään.
Pitänen ovia avoinna tunnin - pari huutokaupan jälkeen, kiinnostuneiden määrästä riippuen.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
maisu kirjoitti:Eiksme siisniinku mennä kinkkiin ollenkaan?
Tytöt on kinkky bileisiin tai baariin menossa...upa kirjoitti:Saisiko tuon edellisen viestin myös suomeksi!
Kiitos!
Ei vaineskaan luulisin misun tarkoittavan kiinalaisravintolaa tuolla "kinkillä" joka sijaitsee melko lähellä leppävääriossa missä huutokauppa pidetään.
-
- Elite Member
Eikun tänä vuonna tehdäänkin niin, että ekaks käydään ilahduttamassa mun pomoa shoppailemalla koko meidän liike tyhjäksi ja sit vasta jatkoillemaisu kirjoitti:Eiksme siisniinku mennä kinkkiin ollenkaan?
Tai siis niinku mä olen jo sopinut parin ihmisen kanssa tulevani antamaan valmiiksi varattuja kaloja tuolta, niin enpä taida kinkkiin keritä (mutta kertokaa ihmeessä missä on jatkojen jatkot tänä vuonna, niin sinne sitten tulen

En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Mari, onnistuisko, että toisit minulle sieltä purkin monnien ruokatabletteja aamuksi? Mitä laatuja löytyy?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Elite Member
Tuota... siihen en taida ruveta. Taitaisi herättää liikaa närää, menee hankalaksi ja sitäpaitsi huutokauppasäännötkin kieltävät ohimyynnin.maketzu kirjoitti:Mari, onnistuisko, että toisit minulle sieltä purkin monnien ruokatabletteja aamuksi? Mitä laatuja löytyy?
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Ok. Täytynee itse käydä ostamassa ennen huutokaupan alkamista.Tuota... siihen en taida ruveta. Taitaisi herättää liikaa närää, menee hankalaksi ja sitäpaitsi huutokauppasäännötkin kieltävät ohimyynnin.
Onko siinä lähistöllä muten hyvää liikettä?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
http://leppavaario.com/maketzu kirjoitti: Ok. Täytynee itse käydä ostamassa ennen huutokaupan alkamista.
Onko siinä lähistöllä muten hyvää liikettä?
-
- Elite Member
Siistiii!!! Kaksi blondia on aina parempi kuin yksi blondikoh-i-nor kirjoitti:Ilmoitan vielä täälläkin tarjoutuvani lisäaputyövoimaksi. Eli 4PETS Manskulla pääsee huomenna illalla myös minun palveltavakseni.