Manskun 4 Pets la huutokaupan jlkn poikkeuksellisesti auki

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member
Sukupuoli: Nainen

Manskun 4 Pets la huutokaupan jlkn poikkeuksellisesti auki

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Laitetaanpa vähän yleisempikin tiedoite asiasta, eli kun olen sopinut parin ihmisen kanssa tulevani huutokaupan jälkeen pakkaamaan heille kaloja mukaan, niin samallahan mahtuu muitakin kiinnostuneita liikkeen valikoimaa ihmettelemään. [;)] Pitänen ovia avoinna tunnin - pari huutokaupan jälkeen, kiinnostuneiden määrästä riippuen.
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Eiksme siisniinku mennä kinkkiin ollenkaan?
upa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja upa »

Saisiko tuon edellisen viestin myös suomeksi!
Kiitos!
TiHe
Rekihurja
Rekihurja

Viesti Kirjoittaja TiHe »

maisu kirjoitti:Eiksme siisniinku mennä kinkkiin ollenkaan?
upa kirjoitti:Saisiko tuon edellisen viestin myös suomeksi!
Kiitos!
Tytöt on kinkky bileisiin tai baariin menossa... [;)]

Ei vaineskaan luulisin misun tarkoittavan kiinalaisravintolaa tuolla "kinkillä" joka sijaitsee melko lähellä leppävääriossa missä huutokauppa pidetään.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

maisu kirjoitti:Eiksme siisniinku mennä kinkkiin ollenkaan?
Eikun tänä vuonna tehdäänkin niin, että ekaks käydään ilahduttamassa mun pomoa shoppailemalla koko meidän liike tyhjäksi ja sit vasta jatkoille [;)]
Tai siis niinku mä olen jo sopinut parin ihmisen kanssa tulevani antamaan valmiiksi varattuja kaloja tuolta, niin enpä taida kinkkiin keritä (mutta kertokaa ihmeessä missä on jatkojen jatkot tänä vuonna, niin sinne sitten tulen :D ).
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Mari, onnistuisko, että toisit minulle sieltä purkin monnien ruokatabletteja aamuksi? Mitä laatuja löytyy?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

maketzu kirjoitti:Mari, onnistuisko, että toisit minulle sieltä purkin monnien ruokatabletteja aamuksi? Mitä laatuja löytyy?
Tuota... siihen en taida ruveta. Taitaisi herättää liikaa närää, menee hankalaksi ja sitäpaitsi huutokauppasäännötkin kieltävät ohimyynnin.
maketzu
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: TAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja maketzu »

Tuota... siihen en taida ruveta. Taitaisi herättää liikaa närää, menee hankalaksi ja sitäpaitsi huutokauppasäännötkin kieltävät ohimyynnin.
Ok. Täytynee itse käydä ostamassa ennen huutokaupan alkamista.
Onko siinä lähistöllä muten hyvää liikettä?
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
jusa
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jusa »

maketzu kirjoitti: Ok. Täytynee itse käydä ostamassa ennen huutokaupan alkamista.
Onko siinä lähistöllä muten hyvää liikettä?
http://leppavaario.com/
koh-i-nor
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja koh-i-nor »

Ilmoitan vielä täälläkin tarjoutuvani lisäaputyövoimaksi. Eli 4PETS Manskulla pääsee huomenna illalla myös minun palveltavakseni.
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

koh-i-nor kirjoitti:Ilmoitan vielä täälläkin tarjoutuvani lisäaputyövoimaksi. Eli 4PETS Manskulla pääsee huomenna illalla myös minun palveltavakseni.
Siistiii!!! Kaksi blondia on aina parempi kuin yksi blondi 8-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”