TC420 asennus
Valvoja: Moderaattorit
TC420 asennus
Voisiko jouku laittaa rautalangasta väännetyn ohjeen? Ihan asennuksesta lähtien
3 led nauhaa pitäisi saada toimimaan mutta ei vaan aukea.
3 led nauhaa pitäisi saada toimimaan mutta ei vaan aukea.
Re: TC420 asennus
Mulla on kyseinen värkki, mutta olen siihen itse kytkenyt 3w ledejä viiden sarjoihin. En osaa auttaa ledinauhan kanssa, mutta jos käyt lukemassa täältä löytyviä lediketjuja, löydät varmasti ratkaisun ongelmaan.
Pari kysymystä...
Oletko ohjelmoinut laittaan?
Oletko kytkenyt led nauhan piuhat oikein, plusnavat tulee kaikki yhden ruuvin taakse ja miinus navat tulee noihin linjoihin ch1, ch2 jne?
Oletko ohjelmoinut laittaan?
Oletko kytkenyt led nauhan piuhat oikein, plusnavat tulee kaikki yhden ruuvin taakse ja miinus navat tulee noihin linjoihin ch1, ch2 jne?
Valot palaa mutta tuo ohjelmointi on tuskaa.
Sininen punainen ja kirkas nauha. Välillä ohjelmoinnin jälken oikeen diskovalo ;D vilkkuu välkkyy
Tuossa vanhempaa keskustelua selaillut ei oikein ajatusta löytynyt..
Sininen punainen ja kirkas nauha. Välillä ohjelmoinnin jälken oikeen diskovalo ;D vilkkuu välkkyy
Tuossa vanhempaa keskustelua selaillut ei oikein ajatusta löytynyt..
Minkä tehoinen/millainen muuntaja sulla on liitettynä siihen?
Valot palaa niin kytkentä varmaan oikein, mutta ohjelmointi ei suju. Itse sain ohjelmoitua ja toimimaan mutta jostain syystä ohjelman tallennus ei toimi kunnolla ainakaan win10. Välillä antaa tallettaa ja välillä tallettaa mutta tiedostoa ei näy hakemistossa mutta löytyy kuitenkin ohjelman kautta avatessa.
Eli osassa ohjelmointia valot vilkkuu. Aamuaika on ihan ok mutta sitten kun tulee vaihtuu päiväaikaan niin ledit vilkkuu..
Vaikuttaako sitten muutajan tehot tuohon vilkkumiseen?
En äkkiä tosta muuntajasta tehoja löydy
Vaikuttaako sitten muutajan tehot tuohon vilkkumiseen?
En äkkiä tosta muuntajasta tehoja löydy
Kai olet kytkenyt muuntajan ruuviliitokseen?
Voisko olla että päiväsaikaan tehoa kun menee enempi niin pätkii jos virta tulee pyöreästä plugiliitännästä?
Voisko olla että päiväsaikaan tehoa kun menee enempi niin pätkii jos virta tulee pyöreästä plugiliitännästä?
Tuo viittaa siihen että muuntajan teho ei riitä, pitäisi tietää montako metriä nauhoja on yhteensä, paljonko ottaa watteja/metri ja tuo muuntajan teho niin saisi laskettua.
Jep nyt vaihdoin 26w muuntajan. Pitää katsoa vielä löytyskö isompaa vielä.
4m on ledi nauhaa (smd 5630). Mistän lie löytää tehot/metri?
4m on ledi nauhaa (smd 5630). Mistän lie löytää tehot/metri?
Yleensä noi 5630 nauhat ottaa 10-15w/metri joten ei tuo 26w muuntajakaan riitä
Tarvit tuohon mieluiten 5A/60w muuntajan, itse ottaisin 10A/120w, ei ole muuntaja äärirajoilla ja jos joskua haluaa lisätä nauhaa niin ei heti lopu teho
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Mies
http://www.tc420.net/programming-the-TC420.php tuolla löytyy englanniksi ohjelmoinnista ja hyvät kuvatkin tai sit FB Malawistit sivulta suomeksi mun tekemät ohjeet.
Powerin(virtalähde) pitää olla riittävän tehokas tai muuten valot vilkkuvat kun powerin jännite putoaa liiasta kuormituksesta.
Powerin(virtalähde) pitää olla riittävän tehokas tai muuten valot vilkkuvat kun powerin jännite putoaa liiasta kuormituksesta.
Malawipossuja 2metrin karsinassa+ poikasallas malaweille.