Kalakauppoja Brysselissä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
jorge13
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Kalakauppoja Brysselissä

Viesti Kirjoittaja jorge13 »

Onko tietoa Brysselin akvaariokaupoista? Kaveri lähdössä perjantai aamusta reissuun. Olisiko mitään, mitä kannattaisi tuotattaa sieltä tänne?
egil
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja egil »

Tiedä häntä, enpä ole Brysselissä viihtynyt kuin kerran reilatessa noin tunnin, sitten alkoi ahdistaa ja hyppäsin pois vievään junaan...

Mutta asiaan: nopealla webbihaulla löytyi tämmöinen Aqua-Home. Putiikin sivusto ei toimi aivan täydellisesti, mutta näyttää silti asialliselta liikkeeltä.
Malla
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Malla »

Asustelin Brysselissä melkein puoli vuotta. Minulla ei tuolloin ollut akvaariota (ei siellä eikä Suomessa) joten en koskaan poikennut kaupoissa vaikka niitä ohimennen näinkin. Bussiin liikkeistä erottuivat lähinnä kultakala rassukat. Mutta hae Googlesta Brussels + aquarium niin saatat löytää jotain, mutta niillä pienten liikkeiden kavereille tuskin on nettisivuja. Itse kävin äskettäin Hannoverissa ja turisti-infosta sain apua. Sieltä löytyy yleensä niin palvelualtista henkilökuntaa että etsivät sinulle muutaman osoitteen :)
jorge13
Junior Member
Junior Member

Kiitos vaan. aamulla vasta kuulin kaverin brysselin reissusta. Itse en oikein ehtinyt etsiin netistä akvaariokauppoja, töissä kun olin. Tuon Aqua-Home linkin lähetin kaverille. Jos ehtii ja siinä nurkilla pyörii, lupaili hän poiketa siellä.
Malla
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Malla »

Jostain syystä sana kaveri meni ohi silmieni lukiessani viestiäsi ja vastasin sillä ajatuksella, että olet itse lähdössä. Kaveri tuskin kauheasti ravaa turisti-infossa toisten kalatavaroiden takia... Anteeksi vaan [:I]
jorge13
Junior Member
Junior Member

ei se mitään, lähinnä autojen takia kaveri sinne on mennyt.
Joten akvakauppa vierailu voipi unohtua kokonaan.
kasiko
Member
Member

Viesti Kirjoittaja kasiko »

Jatkanpa tähän samaan, kun kerran sama on kysymyskin :mrgreen:
Eli onko kenelläkään päivitettyä tietoa Brysselin kalakaupoista, torstaina pitäis lennähtää siskon luo kaffelle ja saattais olla shoppailun (ja Il Divo- konsertin 8-) hih) lomassa aikaa piipahtaa akvaarioputiikissa :P
Hoc non credo; toga mea iterum surrepta est!
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
kasiko
Member
Member

Viesti Kirjoittaja kasiko »

Ja vastaanpa tähän itselleni!
Brysselistä löysin Aqua-Home nimisen akvaariokaupan. Olikin oikein siisti ja suuri putiikki, karppeja löytyi monesta saavista, kultakaloja, merivesitankkeja ainakin 50, koralleja ja elävääkiveä oli kahdessa noin 2000 litran altaassa, pallokaloja ja vaikka mitä! Kaikki järjestään kalliimpia kuin Suomessa, eikä kuitenkaan mitään sellaista, jota kotoa ei saisi ostettua :( Tuliaisiksi tarttui akvaarioon soveltuva lohikäärmekoriste ja buddha, ei muuta 8O
Ai niin, nyt tuli nähtyä kuplasilmäkultakala, hyi fan [}:)]
Hoc non credo; toga mea iterum surrepta est!
Ei voi olla totta! Togani on taas varastettu.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”