AW-tapaaminen Helsingissä

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

saurama
Valopää
Valopää

AW-tapaaminen Helsingissä

Viesti Kirjoittaja saurama »

Kesä koittaa ja Kaikkea kivaa pääkaupunkiseudun akvaristeille järjestäjät "Ry" panee taas haisemaan. No ei tosissaan, kyllä me käymme suihkussa aina näiden tapahtumien alussa. Joskus muulloinkin.

Pussikalja sopii kesään kuin palanut nenä naamaan. Alkoholin nauttiminen yleisellä paikalla vaan kun ei ole enää laillista joudumme järjestämään akvaristitapaamisen ihan piknikin nimellä. Ensi lauantaina, 15.5. on HASin ötökkäretki ja meillä menee siellä hetki aikaa. Uskomme silti olevamme takaisin elämän ytimessä iltapäivällä ja valmiita seuraavaan remellykseen. Sinebrychoffin puisto on mitä oivallisin paikka viettää kesäistä iltapäivää. Suunnatkaapas siis kaikki sinne paloin ja painikkein varustautuneena vaikkapa 18:00. Tunnusmerkkinä kaikilla olkoon Alepan kassi, jossa voi samalla mukavasti kuljettaa eväänsä. Kukin valitkoon juomansa oman makunsa ja ikänsä mukaan, minä en tule kenenkään kasseja tarkistamaan ja tuskin Katikaan...

Alla kuva puistikosta tipupärspektiivistä. Koitetaan osua vaikka alkuun tuossa keskialueen vieressä olevan risteyksen suunnalla ja katsotaan sitten siitä sopiva biopanokseton nurmiläntti allemme.

Edit: "Ulkopaikkakuntalaisille" infoksi, Sinebrychoffin puisto on siis Bulevardin varrella, jotakuinkin vastapäätä Hietalahden toria. Joko ottaa kengän käteen ja tepastelee Mannerheimintieltä viitisen korttelia kohti Koffin vanhaa tehdasta ja juuri ennen sitä olevaa puistoa tai sitten kaahaa Elmiirankin mainostamalla 6-ratikalla samaa katua ja hyppää pois kolmannella pysäkillä siinä Aleksanterin teatterin eli vanhan oppeeratalon edustalla.

Kuva
Viimeksi muokannut saurama, 16:29, 09.05.2004. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samu Saurama
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Re: AW-tapaaminen Helsingissä

Viesti Kirjoittaja Kati »

saurama kirjoitti:minä en tule kenenkään kasseja tarkistamaan ja tuskin Katikaan...
Joo. Lupaan pyhästi, etten sorki kenenkään kasseja (ainakaan ilman lupaa) :mrgreen: [;)]...
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Turun akvaarioystävät
Sukupuoli: Mies
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JukkaV »

Jaahas, taas Helsinki-keskeisyys nostaa päätään... :roll: Vaikka olenkin elänyt aina pk-seudun tuntumassa, en edes tiedä, missä tuo puisto on. Joten kertokaapas sijainnista tarkemmin!
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Elmiira
Member
Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Elmiira »

Jukka, kokeilepa Reittiopasta.

Ts. Kutosen ratikalla sinne jonnekkin päin Punkkuvuorta, jää pois kyydistä siinä teatterin vai mikä mikä lie oopperan kohdalla. Siirry toiselle puolelle Bulevardia ja siinä pitäis olla aika hollilla kuvan osoittama puisto.
dth
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja dth »

Tää ainakin kieppuroi paikalle. Alepan kassista en nyt mene takuuseen, mutta voin toki koittaa sellaisen ottaa mukaan. 8-)
Life is just a big illusion, and we all believe in it...
Rääkky
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rääkky »

Voi rytmimuna sentään! Mää olen Seinäjoessa uimassa tuolloin!
Vastustan päivää mahtavasti!
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Tämäkin mutruilee asetettua päivämäärää vastaan, mutta saanen tyytyä juorujen kuunteluun tapauksen jälkeen kun itse kerrankin lähden silloin pääkaupungista pois [:I]
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Meikäläinen yrittää ainakin saapua paikalle. Alepan kassi saattaa unohtua kotiin, mutta eiköhän tärkeimmät henkilöt minut tunnista kuitenkin 8-)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Kati
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Kati »

Mä taidan ruveta hamstraan kaikille alepaestyneille noita keltaisia jengitunnuksia 8-).
Hugo
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Hugo »

Köpiksen matka varattu aiemmin tuolle viikonlopulle :cry: Hengessä varmasti mukana kuitenki [;)]
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Ja krunts: en pääsekään tapaamiseen, joten ei tarvi nähdä ;)

(Oikeasti; kyllä harmittaa)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Inia
Akvaariosisustaja 2005
Akvaariosisustaja 2005
Akvaarioseurat: HAS

Viesti Kirjoittaja Inia »

Entäs jos sataa räntää, niinkuin on ennustettu? :)
saurama
Valopää
Valopää

Viesti Kirjoittaja saurama »

Inia kirjoitti:Entäs jos sataa räntää, niinkuin on ennustettu? :)
Räntäsateella oletettavasti kovin harva haluaa istua pihalla joten silloin varmaan emme istu pihalla. [hassu aksentti]But behold, there is a plan b for those who want to meet other aquarist people[/hassu aksentti].
Samu Saurama
www.AudioVideo.fi - ilmaiseksi kaikki viihde-elektroniikasta
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Mietin vain, kehtaako aquawebläisten pahin painajainen (=minä) ilmaantua paikalle...
Erityiskiinnostuksen kohteena harvinaisemmat synnyttävät hammaskarpit (tällä hetkellä kääpiö-, metalli- ja sirppihammaskarppeja ja seepralimioita) ja monniset (tällä hetkellä mustaselkä-, panda-, pikku-, sihti- ja somamonnisia).
Elmiira
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Elmiira »

Pyh.
JukkaV
Advanced Member
Advanced Member
Viesti:

Se oli tarkoitettu sarkasmiksi! :mrgreen: Voisin oikeasti tulla käväisemään, sillä joudun menemään Tapiolaan joka tapauksessa - joten se olisi miltei matkan varrella! Bulevardillehan ei ole pitkä matka Linja-autoasemalta! :D
Mari Kurki
Elite Member
Elite Member

Viesti Kirjoittaja Mari Kurki »

Minä olen näillä näkymin tulossa. Ja Leakin lienee, kun uhkaili änkäytyä samaan kyytiin. [;)]
En käy enää juurikaan foorumilla. Yhteydenotot tärkeissä asioissa: riesale@hotmail.com En vastaile yksityisesti tuleviin kalasto-, tauti- ymv. kyselyihin.
rain-
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja rain- »

*mutisee ja ärisee*

Kyllä teidän täytyisi muuttaa Kurikkaan, että muutkin kuin pääkaupunkiseutulaiset pääsisivät karkeloimaan. Vaikkapa meidän naapuriin, niin olisi minun vielä helpompi päästä takapihallenne kyläilemään.

Muttajuu, tämäkään ei ole kyllä oikealla puolella kotomaatamme tuolloin, taitaapi tyttö viilettää Turussa.

Mutta ehkä vielä joskus osuu aikataulu kohdilleen. Pitäkää te paikalle pääsevät kivaa meidän muittenkin puolesta [;)]
Valmont
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: HAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valmont »

hmm nyt vasta huomasin tän topicin.. voipi olla että saatan paikalle jopa saapua.. saatan huom. riippuen että löytyneekö koiralle hoitajaa yms..tuolloin olisi ystävillä yhdet isommat juhlat mutta ainahan niistä voisi hieman luistaa.
Vuoden 2005 #aw:n kotiäitirouvakodinhengetärrakastajasymppis
Maisu
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit, HAS, NCS, TAS

Viesti Kirjoittaja Maisu »

Olen taas lähtökuopissa enkä usko että olen maassa lauantaina, mutta ottaen huomioon että HAS:n ötökkäretken osanottajat ovat silloin jo päivällä syöneet piknikpöperöitä ja olleet koko päivän ulkona niin voisi olla fiksumpaa siirtyä suoraan siihen b-suunnitelmaan. Yleensä jengi on muutenkin ollut liian rättipoikki lähteäkseen mihinkään ötökkäretken jälkeen, joten ihan oikea tuoli ja lämmin ravintolaruoka voisivat iskeä paremmin siinä vaiheessa.
spakarin
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja spakarin »

Harkinnassa 8-)
Satu
dsl
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja dsl »

Tarkempia suunnitelmia kaipais. Pitäis miettiä, tullako fillarilla vai muutoin. Vai tullako ollenkaan.
Ville K.
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAS ry, HAS ry ja Ciklidistit ry
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ville K. »

Voi pylly.

En taida olla maisemissa lauantaina, pitäisi vaihtaa kaupunkia perjantaina nimittäin :cry: . Phuuh. Noh, ehkä vielä jonakin päivänä.
Ville Kivisalmi
email: ville.kivisalmi@aseptolog.fi
internet: http://www.aseptolog.fi
Tuukkis
Advanced Member
Advanced Member
Akvaarioseurat: Ciklidistit

Viesti Kirjoittaja Tuukkis »

Mutta tuolloinha sataa taivaalta märkiä vanhoja ämmiä(räntää).Ettäkäpö pitäköö hauskaa. :mrgreen:
Tämän sääennustuksen näin kissani vasemman korvan karvoituksen paksuudesta.
In numbers of ten the power is in one.
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

JukkaV kirjoitti:Mietin vain, kehtaako aquawebläisten pahin painajainen (=minä) ilmaantua paikalle...
Tuota... Minä kun luulin jo että minut on valittu äänettömällä seremonialla Aw Tapaamisten Pahin Painajainen Kruunaamaton Kuningatar I -titteliin jo viime syksynä?

Minulla kun kuitenkin on megajuhlat ystävän 30v syntymäpäivien kunniaksi tuolla kirkkonummella, mutta ehkä ehdin koulupaivän jälkeen (kyllä, minulla on koulua lauantaiakin) vielä piipahtamaan teidän kiusaksenne.

Synttärisankarikin on antanut minulle ystävällisen lempinimen Seuraava [sensuroitu]. tanasta. Miettikää itse kumpaan suuntaan seuraava... :twisted:
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”