Missä sivuilla oli valmiita kalastoehdotuksia?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Elven
Junior Member
Junior Member

Missä sivuilla oli valmiita kalastoehdotuksia?

Viesti Kirjoittaja Elven »

Jossain jonkun sivuilla törmäsin valmiisiin kalastoehdotuksiin, jotka vaikuttivat ihan fiksuilta. Mutta minä toope en laittanut sivua muistiin, ja nyt en löydä sitä uudestaan. Sattuisiko kukaan tietämään...?
aquasol
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja aquasol »

Minkähänlaisia valmiita kalastoehdotuksia voi olla valmiina? :roll: . Mielestäni jokainen akvaario on omanlaisensa ja vesiarvot ovat erilaisia eri puolella Suomea ja jopa samassa kaupungissa riippuen jopa sisustuksesta. Parempi räätälöidä akvaario sen mukaan millaista vettä aiotaan pitää, mitkä kalat sopivat yhteen ja halutaanko nähdä vaivaa pehmentää/koventaa vettä...+ paljon monia muita asioita.

Jos löydät ne sivut uudestaan, niin ilmoittele ihmeessä. Olisi mukava nähdä, millä perusteilla nämä valmiit kalastosuunnitelmat on tehty.
JustinSan
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Re: Missä sivuilla oli valmiita kalastoehdotuksia?

Viesti Kirjoittaja JustinSan »

Elven kirjoitti:Jossain jonkun sivuilla törmäsin valmiisiin kalastoehdotuksiin, jotka vaikuttivat ihan fiksuilta. Mutta minä toope en laittanut sivua muistiin, ja nyt en löydä sitä uudestaan. Sattuisiko kukaan tietämään...?
http://www.aqua-web.org

:mrgreen:
"Normal Person + Anonymity + Audience = Total Fuckwad." - Penny Arcade
FN
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja FN »

http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/kalat.htm

Ehkäpä tarkoitit näitä....
Elven
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Elven »

FN: joo, tuo se taisi olla. Kiitos!

Joku voisi 'räätälöidä' mulle sitten sen kalastoehdotuksen, kun en yksinkertaisesti osaa itse! Aina kun olen yrittänyt tehdä hyvää ja sopivaa kalastoa, ja esittänyt sen sitten täällä, niin aina kaikki mun yritykset on teilattu! Ja kun en siis osaa, on pakko etsiä muualta. [:I]

Kalasto 250l on 1 taistelukala, 8 viisiraitabarbia, 3 raitanuoliaista, 6 kuparimonnista ja 1 partis. Joo, kaipa tuossakin kalastossa jotain on pielessä... Sanokaahan korjausehdotuksenne, ja sitten jotain kivaa parvikalaa kaipailisin näiden lisäksi. Vettä olen yrittänyt pitää kuparimonnisille sopivana. Aina se ei ihan onnistu, joten kalojen pitää olla sen verran kestäviä, että ei pienestä heilahtelusta kuukahda... :roll:

Ajattelin intiaaninsulkia. Mitäs sanotte...
Anti-hero
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Anti-hero »

jaaha no mun mielestä ei välttämättä järkevää, kivempaahan se on ite miettiä niitä kaloja.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Elven, vastasin sinulle tähän ketjuun. Yritetään pysyä siellä, missä ollaan oltukin ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”