Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
koh-i-nor kirjoitti:Tällaiset kaupat mummoni etsi minulle Tallinnalaisesta puhelinluettelosta viikko sitten.
Idakeskus
Punane 16, Tallinna
Puh: 6216657
Kauplus Reti
Tatari 3, Tallinna
Puh: 6604985
Öismäe zoo-kauplus
Öismäe tee 112, Tallinna
Puh: 6571339
Mustamäe zoo keskus
Söpruse pst 222, Tallinna
Puh: 6545367
Keskturu kauplus
Keldrimäe 9, Tallinna
Puh: 6607317
Härma kaubahoov
Kolgi 2, Pärnu
Puh: 04442642
Viljandi centrum
Tallinna mnt. 24, Viljandi
Puh: 04351147
Aloittelin uuden ketjun entisestä aiheesta. Ollaan siis menossa seuran retkelle-/tutustumis-/opintomatkalle Tallinnaan parin viikon päästä ja olisi aika suunitella ohjelma joltain pohjalta josta sitten voisi livetä sopivasti .
Onko tullut uusia liikeitä tai noista joku loppunut?
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*
En nyt valalle lähde, mutta muistaakseni tuo Tatarin liike on muuttanut (mikäli Tatari on sellainen pieni yksisuuntainen katu ). Yritin etsiä Tallinnan karttaa sillä näkömuistilla olisin muistanut sitten myös uuden osoitteen. Kannattaa kuitenkin tarkistaa, vaikka soittamalla.
Aika hyvin nuo virolaiset osaavat suomea. Aina olen asioinut puhelimellä/spostilla suomeksi ja saanut myös asiani ymmärretyksi . Eli voisiha sitä kokeilla. Itse olen myös menossa tuonne meren taa kalaan parin viikon päästä, ja katselinkin että se Tatarin liike on muuttanut osoitteeseen A. Lauteri 8. Pikkeliini oli näköjään käynyt kurkkimassa ikkunan takaa ko. liikettä . Jospa se olisi jo aukaissut ovensakin. Tietääkö kukaan ?
Juuh...Lauteri se oli. Auki se oli jo elokuussa, tosin kamppeet vielä pahasti levällään odottamassa hyllyihin laittoa. Eiköhän nuo ole saaneet sen homman jo tehtyä
Mikäs liike muuten onpi siinä Viru-hotellin läheisyydessä??? Noin 500metrin säteellä hotellista... Myydään myös muita elukoita kuin kaloja. Tietääkseni liike on avannut ovensa vasta nyt kesällä
Meitsi menee tallinnaan 6.-7.12. ja 16.-17.12 (eli kaksi reissua ja välissä vain 10pv). Ajatuksena keskittää nuo reissut akvaario-ostoksille ja pikkujoulunviettoon....
Tuo nyt on vähän erikoinen lista alkujaankin koska siitä minun nähdäkseni puuttuvat juuri ne liikkeet joissa olen tottunut käymään ja Pärnu ja Viljandi ovat hieman etäällä Tallinnasta. Hakutoiminto löytää kyllä lisääkin liikkeitä.
Meillä kyllä on tarkoitus täräyttää taksilla sellainen kiekko kylillä jossa näkisi muutaman "järkevimmän" liikkeen ei välttämättä montakaan että jää aikaa muuhunkin. Millaista systeemiä olette käydessänne suosineet? Kulkeneet ihan kävellen vai "ostaeet" taksin käyttöön? Ei varmaan taksi kyyti kamalan kallista ole?
*Kukaan ei vielä ole pilannut silmiään katsomalla elämän valoisaa puolta*