Intialainen akvaariomaailma

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Lukittu
Unna
Starting Member
Starting Member

Intialainen akvaariomaailma

Viesti Kirjoittaja Unna »

Olen tykästynyt kyseiseen maahan yli kaiken. Osaako joku neuvoa mistä (netistä tai joku tietty kirja) löytäisin helposti tietoa Intian kaloista, kasveista, oloista? Siis neuvoja intialaisen akvaarion tekoon :D
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Intialainen allas kasveineen kaikkineen kuulostaa erittäin mielenkiintoiselta ajatukselta. Olen itsekin miettinyt jotain samantyylistä, johon ei tietenkään mitenkään vaikuta älytön Intia-friikkiyteni ;) Joitakin Intiassa(kin) asustavia otuksia ovat mm. vyönuoliainen, loistobarbi, ruskohara, tummapiikkisilmä, verkkonuoliainen, seeprakala, tummaselkäsistura, touhunuoliainen, kääpiörihmakala, siniseeprakala, ruskopiikkisilmä ja hunajarihmakala. Tieteellisillä nimillä löytyy paljon tarinointia lajien olosuhteista, joten antaapi sen netin laulaa ;)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
-Antti-
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja -Antti- »

Tarinointia löytyy reilusti uusimmasta Akvaristista. Ja ihan oikeasti paikan päältä.

Antti
-KaTa-
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja -KaTa- »

Kannattaa pistää tonne sisustuspuolelle juttua, sieltä löytyy varmasti ideoita/kuvia "intialaismaisesta" sisustuksesta [;)]
''Mä maistoin äsken kalanruokia! Oli tosi hyvää!'' Niilo 4v.
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Keskustelu siirtyi ilmeisesti tänne, joten sinne klik :)
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Lukittu

Palaa sivulle “Alkeet”