Elikkäs, minulla on 112 litranen ja 200 litranen akvaario. 112 litrasessa on 6 piikkisilmää ja 3 hunajarihmakalaa. 200 litrasessa 3 maatiaispartamonnia, 3 intiaaninsulkaa ja 3 leväbarbia. 200 litrasen kalat olen saannut mukana.
Ajattelin tässä vain voisiko 200 litraseen käydä tälläinen kalasto:
3 hunajarihmakalaa
10 intiaaninsulkaa
6 piikkisilmää
3 maatiaispartamonnia
Leväbarbit veisin eläinkauppaan. Nyt kun 200 litrasessa olisi nuo haluaisin 112 litraseen leväkatarapuja. Onko tämä mahdollista? Kuinka monta leväkatkarapua saisin? Mitä lajia kannattaisi ottaa?
Muutoksia kalastoissa
Valvoja: Moderaattorit
Muutoksia kalastoissa
Minä täällä moi.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Viesti:
Ihan hyvä kalasto 200 litraiseen, vaikkakin kahdellakin partiksella pärjäisi.
Toivottavasti nuo kaikki kolme ovat samaa sukupuolta, sillä muuten voipi tulla ongelma poikasista.
112 litraiseen voit ottaa kylä leväkatkarapuja. Itselläni on niitä tavallisia eli Caridina japonica. Menisi jokunen yksilö
Edit: Korjattu tieteellinen nimi
Toivottavasti nuo kaikki kolme ovat samaa sukupuolta, sillä muuten voipi tulla ongelma poikasista.
112 litraiseen voit ottaa kylä leväkatkarapuja. Itselläni on niitä tavallisia eli Caridina japonica. Menisi jokunen yksilö

Edit: Korjattu tieteellinen nimi
Makevaario Tuossa uudistettua sivustoa. Käykääpä äänestämässä galluppiin ja laittamassa palautettakin :) Toivottavasti olet vakiokävijä. Käy vastaamassa kyselyyn.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
Makevaario esittää Youtube-kanavani, jossa akvaariovideoitani. Käy katsomassa.
-
- Katalysaattori
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Re: Muutoksia kalastoissa
Tämä kalasto käy oikein hyvin 200 litraiseen akvaarioon. Noita intiaaninsulkia voit ottaa enemmänkin, esim. 20-päinen parvi olisi ihan sopiva.Sartsanen kirjoitti:3 hunajarihmakalaa
10 intiaaninsulkaa
6 piikkisilmää
3 maatiaispartamonnia
112 litraiseen pyttyyn mahtuisi esim. 6-8 amanorapua. Mutta mitäpä niiden seuraksi? Näpsäköitä kiilakylkiä?
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.