Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.
Joskus vuosia sitten yritin tilata, niin yksityishenkilönä kuin liikkeen nimissäkin. Eivät tuolloin edes vastanneet, kumpaakaan tilaukseen. Toivottavasti asenne meitä peräpohjolan ihmisiä kohtaan muuttuu jossain vaiheessa. Tarvisin edelleenkin muutaman varaosan jota saa vain heiltä
Ehken paikallaan korostaa että kokemuksistani ko puljun kanssa on tosiaan kulunut jo useampikin vuosi. Jos joku sieltä jotain onnistuu saamaan, hihkaiskoon asiasta julkisesti Tai jos on jotain kimppaa muodostumassa, minut voi laskea mukaan
Hei! Tilannut olen tuolta jo useamman kerran tavaraa ja en voi muuta kuin kehua, kaikkiin kyselyihin on vastattu ja kielenä toimii englanti. Jälkivaatimuksella tuolta ei saa tilattua mutta romppeet voi maksaa pankin kautta tai luottokortilla.
Myöskin minä tilasin tuolta zoozajacista. Kaikki sujui aivan kuten pitikin, tyytyväinen olin tavaroihin ja toimitus oli mielestäni varsin nopea, reilussa viikossa olivat tuotteet postista haettavissa.
En voi siis kun kehua! Tilauksen tein viime kesänä...
Mullakin on tuo katalooki sieltä ja mietin vain että minkälaisia postikuluja sieltä tulee. Meillä kun olisi paljon tilattavaa...Noin suunnilleen mitä olette tilanneet ja paljonko on olleet postiulut?