Naponkorumonnisen hinnasta?

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
mightyblue
Senior Member
Senior Member
Akvaarioseurat: TAS
Sukupuoli: Nainen

Naponkorumonnisen hinnasta?

Viesti Kirjoittaja mightyblue »

Kyselin läheisestä akvaarioliikkeestä etsimääni naponkorumonnista Corydoras napoensis ja myyjä kertoi voivansa tilata sitä jos tahdon,tietty olin onnesta soikeana..mutta hintaa kysyessäni meinas lähteä jalat alta..VOIKO olla mahdollista että kyseisestä monnisesta joudut pulittamaan yli 30 euroa kipaleelta??? Itse maksoin aiemmista muistini mukaan jotain 3e/kpl (olivat viimeiset 5kpl kaupassa), tosin myyjä ei tiennyt silloin mikä laji on kyseessä mutta ajattelisi nyt tukkuhinnan kertovan jotain..
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Re: Naponkorumonnisen hinnasta?

Viesti Kirjoittaja Lisa »

mightyblue kirjoitti:joudut pulittamaan yli 30 euroa kipaleelta?
No ohhoh mikä hinta! En maksaisi vaikka kirveellä uhattaisiin. Helsingistä olen bongannut näitä eväkkäitä n. 10 eurolla tai halvemmallakin. Voin käydä huomenissa katsomassa tarkemman "huudon".
Viimeksi muokannut Lisa, 20:35, 25.01.2005. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
Archie
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Archie »

Viimeksi sait kyllä monniset lähes ilmaiseksi.
Nyt taitaa mennä hinta rajusti yli sen toisen äärilaidan. 8O

Aarni
mightyblue
Senior Member
Senior Member

No sitähän minäkin..kyseinen myyjä taitaa ajatella rikastuvansa harrastajan kustannuksella. Sen kyllä uskon etten enää samaan hintaan välttämättä kyseisiä löydä kuin edelliseni mutta että 30euroa.. 8O

Tuskin ne on yhdestä suomen suurimmasta tukusta tilattunakaan niin arvokkaita että tuossa kate olisi vain kahden kertoimella..

Pitää pettyneenä jatkaa kyselyä muualta..kiskurihinnat: EI KIITOS :roll:
-Aivot ovat ihmeellinen elin. Ne alkavat toimia kun nouset aamulla eivätkä lakkaa ennen kuin pääset työpaikalle..-
Albiinomonni
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja Albiinomonni »

Naponkorumonni on mulle liian vaikea luettava.. Saan siitä aina luettua: napakorumonni :D
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Vatsataudin riivaamana en ole jaksanut liikkua kämpästä mihinkään, mutta huomenna on pakko raahautua töihin ja samalla reissulla katson vihdoinkin sen hinnan. Olen itsekin ajatellut kyseisiä kaloja hankkia, joten hinnat kiinnostavat enkä "jaksaisi" ihan mielettömyyksiä pulittaa...
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
mightyblue
Senior Member
Senior Member

Parane ensin rauhassa [;)] tällä mun tiedolla nyt ainakaan niin kiire ole ettenkö malttaisi odottaa. Tiedänpä vain käydä valistamassa myyjää näistä kiskurihinnoista jos kuulen että niitä saa muualta päin suomea huomattavasti halvemmalla. Tässä liikkeessä kyllä tuntuu hinnat olevan muutenkin ylimalkaisia kun siellä oli sinitetrankin hinta syksyllä 5e/kpl..siitäkään en kyllä moista summaa maksaisi vaikka olisi mikä tilanne.. :roll:
Majqua
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Majqua »

Siis mä olen koko ajan luullut että altaassani on napolinkorumonnisisia [:I] mutta siis ne onkin naponkorumonnisia?? Mulla on kaksi korumonnista ja kaksi naponkorumonnista sitten. :mrgreen:
mightyblue
Senior Member
Senior Member

napolinkorumonnisisia
napakorumonni
Rakkaalla lapsella on monta nimeä :D
Itelle ollu miltei helpompi kutsua noita kotioloissa napoensis-nimellä kun ei tuo kotimainen ainakaan helpommalta kuullosta..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”