Floatswitcheistä
Valvoja: Moderaattorit
Floatswitcheistä
Löytyyköhän keneltäkään ylimääräisinä nurkista kahta tuollaista floatswitchia mallia http://www.floatswitches.net ? Olen meilannut kys. firmalle jo 3 kertaa mutta ilman vastausta, eivät tunnu olevan kiinnostuneita lähettämään tavaraa ulkomaille.
Tarkoituksena olisi rakentaa ilmanpumpulla toimiva pinnantasaajasysteemi, pumpuksi tarvitsen patterikäyttöisen ilmapumpun. Jenkeissä nanoilijat käyttävät tällaista systeemiä aika yleisesti, mutta mistäköhän tuollaiset osat saisi tänne Suomeen?
Eli antakaahan vinkkiä sekä noista kohoista että patteripumpuista jos olette moisia nähneet.
Tarkoituksena olisi rakentaa ilmanpumpulla toimiva pinnantasaajasysteemi, pumpuksi tarvitsen patterikäyttöisen ilmapumpun. Jenkeissä nanoilijat käyttävät tällaista systeemiä aika yleisesti, mutta mistäköhän tuollaiset osat saisi tänne Suomeen?
Eli antakaahan vinkkiä sekä noista kohoista että patteripumpuista jos olette moisia nähneet.
Mä tilasin kolme kappaletta Velleman-kytkimiä. Ovat saman näköisiä kun nuo floatswitches.netissä olevat. Hinta oli kotuullinen ~7e/kpl.
www.velleman.be / Suomen edustaja Magnova components Oy ja Radioduo Oy
www.velleman.be / Suomen edustaja Magnova components Oy ja Radioduo Oy
Et voi tietää varmasti ellet kokeile itse.
Ei se tiedäkään, jos muovi ei kerro.janneko kirjoitti:Vähän sitä epäilinkin, mutta päätin silti kysyäJos nyt lisätään vielä yksi tähän tyhmien kysymysten kokoelmaan... Mistä se rhodium siellä syvällä muovin sisällä tietää onko se veden alla?
Sorry, tekniikka ei todellakaan ole minun alaani

-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: SMAS, Suomen merivesiakvaariot (Facebook)
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
http://fi.farnell.com/ :ista saa myös tilattua.
Alv 0% hinta alk 3,5e, alle 50e toimituksille 7,50e pienlisä + 11e postikulut.
Alv 0% hinta alk 3,5e, alle 50e toimituksille 7,50e pienlisä + 11e postikulut.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: SMAS, Suomen merivesiakvaariot (Facebook)
- Sukupuoli: Mies
- Viesti:
Komento takaisi.n,
Farnelin myynti lähestyi sähköpostilla:
Otsikko: FARNELL TILAUS PERUUTETTU -TILATTAVISSA JÄLLEENMYYJÄLTÄ
Hei!
Kiitämme mielenkiinnostasi tuotteitamme kohtaan. Koska Farnell on tukkuliike, myymme tuotteitamme yrityksille ja laitoksille. Tuotteisiimme voit tututustua Internetissä, www.farnell.fi
Ohessa on lista jälleenmyyjistämme, jotka palvelevat yksityisasiakkaita:
...
Eipä voi taas muuta kuin todeta, että systeemit ovat ******stä.
Farnelin myynti lähestyi sähköpostilla:
Otsikko: FARNELL TILAUS PERUUTETTU -TILATTAVISSA JÄLLEENMYYJÄLTÄ
Hei!
Kiitämme mielenkiinnostasi tuotteitamme kohtaan. Koska Farnell on tukkuliike, myymme tuotteitamme yrityksille ja laitoksille. Tuotteisiimme voit tututustua Internetissä, www.farnell.fi
Ohessa on lista jälleenmyyjistämme, jotka palvelevat yksityisasiakkaita:
...
Eipä voi taas muuta kuin todeta, että systeemit ovat ******stä.