Pandan kaamea kohtalo

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Johannavee
Member
Member

Pandan kaamea kohtalo

Viesti Kirjoittaja Johannavee »

Näinhän siinä kävi, että pandaharrastukseni otti heti takapakkia lupaavan alun jälkeen (kutu). Päätin vaihtaa toisen pikkuakvoistani huomenna isompaan, jonka vuoksi molemmat akvat ovat tyhjennettävä, jotta saadaan tilaa. Pandatkin pääsisivät nyt 2 kertaa isompaan iloitsin...vaan en kauan. Onnistuin tiputtamaan lappoletkun pään sankoon, jonne pandat olin haavinut ja se imaisi koiraan mennessään ja toisesta päästä tultuaan koiras oli kuollut :cry: Byäääh! Vain idiootti onnistuu tässä [}:)]
Kyllä varmasti on pian lähdettävä uutta pandaa etsimään ettei leski kyrmisty täysin....? Masentavaa tällainen. Varmasti sarjassamme idiooteimpia tapoja tappaa täysin terve kala!
doriani
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja doriani »

Vahinkoja sattuu. Minäkin muutama vuosi sitten onnistuin tappamaan taistelukalan lappoletkulla :(
millia
Katalysaattori
Katalysaattori
Viesti:

Viesti Kirjoittaja millia »

nikita kirjoitti:Vahinkoja sattuu. Minäkin muutama vuosi sitten onnistuin tappamaan taistelukalan lappoletkulla :(
Kuten myös. :(
adaina
Member
Member

Viesti Kirjoittaja adaina »

Mulla meni letkusta taistotyttö läpi, haavoittui mutta hengissä selvisi.
Ne on niin hirveän uteliaita :roll:
Eikä se edes ottanut opikseen. Samalla tavalla tulee lappoa pällistelemään ja töykkimään nykyjäänkin. :twisted:
Anii
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anii »

Mä oon onnistunut lappoletkulla saamaan ämpäriin vain kirsikkabaritypyn, mutta se pörrää onneksi tuolla altaassa vieläkin, selvisi pelkällä säikähdyksellä. Ne on niin pikkuisia että sujahtaa nätisti läpi.
Todellisuus on niitä ihmisiä varten, jotka eivät pysty kohtaamaan science fictionia.
Masa
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Masa »

Ei lappoletkulla mutta
Mattosuodattimen pumpulla.
Minulla meni ja menee varmaa vielä joskus albiinopartamonnin poikasia maton taakse jostain olemattomasta reiästä. Kun ne tekevät tuttavuutta Sacemin kanssa on altaan puolella kalamureketta tiedossa. Pumppu ei edes nykäise kun tuollainen pikkupoikanen repäistään kappaleiksi.
Olen koettanut hakea kohtaa josta maton taakse voisi olettaa pääsevän mutta turhaan. Jotenkin nuo pystyvät tunkemaan itsensä lasin ja maton välistä väärälle puolelle.
NannaJ
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja NannaJ »

Kerritetra koiras kävi siivouspäivänä huvipuistossa. Eli lasketteli letkua pitkin ämpäriin. Ei käynyt kuinkaan. :)
nosegoblin
Member
Member
Sukupuoli: N/A

Viesti Kirjoittaja nosegoblin »

Lopetettava palettikala luiskahti kerran kädestäni vessanpönttöön ja eihän sitä saanut sieltä millään pois. Aina kun käsi, haavi, tms läheni vettä pöntössä, kala katosi jonnekin putkenmutkaan. Lopulta oli vaan pakko vetää vessa kun en sitä sieltä pois saanut. :| Ei tuntunut kyllä yhtään kivalta.

Olen myös piikkisilmän "pyydystänyt" pohjaa lappoamalla, mutta onneksi pöntön ja letkunpään välissä on haavi jonne kala jäi sätkimään.
Adrianna
Elite Member
Elite Member
Akvaarioseurat: LAS
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Adrianna »

Myöskään lappoon jumittunut tulilisko ei ole kiva näky. Siellä se mönki ja ryömi, onneksi ehjänä ulos...

Kyllä meitä elikonlappoajia näemmä riittää :roll:
1-2-3 sydäntä särkyy , vielä löytyy se joka ehjänä säilyy
ehdin myöhemmin viettää aamuni jonkun kylkiluuhun kasvaneena.
Kun herään laivat on lähteneet, kortti kuivuu ja junia ei mee.
Laiturilta tuuli vie pois nekin jotka ei kelvanneet
Johannavee
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Johannavee »

Juu,
sadattelen vieläkin typeryyttäni. Eilen tuli uusi ahven sit meille. Mutta jotenkin oli niin nolo mennä sinne kauppaan sanoon, et hopsan panda otti ja kuoli noin vain tarvitsisin uuden tilalle :|

Tuo uusi siippa ei näytä naarasta kiinnostavan sit tippaakaan. Se entinen oli sille "kaikki kaikessa". Harmillinen juttu kaikki tyynni. Näitä kummia onnettomuuksia mulle vaan on sattunut kalojen kanssa kuukauden sisällä ihan jo riittämiin. Tyyliin lähes kaikki piikkarit hyppäsivät akvaariosta myrskyn takia ja kuolivat. Katsoa pitää venyiskö kukkaro muutamaan uuteen luikeroon. Niitä oli just tullut torstaina kauppaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”