Kimalaispallokalojen koko
Valvoja: Moderaattorit
Kimalaispallokalojen koko
Onko muilla yhtä isoja tai isompia kimalaisia akvaariossa kuin meillä eli yksi on n. 9cm ja kasvaa vaan edelleen?
-
- Starting Member
-
- Advanced Member
- Sukupuoli: Nainen
Tarkkaa ikäähän on tietysti mahdoton sanoa, koska ei voi tietää kalan ikää sen tullessa liikkeeseen. Ostin kyseisen yksilön muistaakseni 4 vuotta sitten, silloin se oli sellainen ehkä 2,5 cm mitä ne nyt yleensä kaupassa on ja se päätyi tuonne Siuntioon.
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
-
- Starting Member
Kun meillä alkoi kimalaiset syödä muutakin kuin surviaista, niin vuodessa kasvoivat todella vauhdilla sinne 7-8 cm:n hujakoille. Nyt kun olen lisäillyt parveen muutaman pikkunappulan, niin nekin on suoraan syöneet laajaa valikoimaa eri ruokia ja tuntuu että ne kasvaa ihan silmissä - saavuttavat isompien koon varmasti nopeasti.
Mikä se oikea ja monipuolinen ruokavalio sitten olisi? Itselläni on 9 pientä kimalaista, ovat olleet minulla vasta pari viikkoa. Eivät kovin hyvin syö muuta kuin surviaista. pieniä kotiloita ja rapupellettejä olen koittanut niille tarjota, mutta eivät ne kovinkaan kiinnostuneita niistä vielä ole. Mitä muuta syötätte kimalaisillenne?
Jep, tässä on kuva meidän isoimmasta kimalaisesta, Markista:Aa Kvaario kirjoitti:Huomasin vasta nyt kysymyksesi. Itselläni on vain pieniä kimalaisia, suurin niistä on noin nelisenttinen. Kuinka vanha tuo sinun kalasi suunnilleen on? Pystyisitkö näyttämään siitä kuvaa? On varmasti komea yksilö. Mitä kaikkea se syö?

Fifi