![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
HAS:ssa nuorisojäseniä?
Valvoja: Moderaattorit
HAS:ssa nuorisojäseniä?
Niin, että kysyisin vain, onko Helsingin akvaarioseurassa muita alle 16-vuotiaita. Olen itse ajatellut liitymistä, mutta en haluaisi olla ainoa pikkuinen
. Pitänee vielä harkita.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
"Just keep swimming." -Dori-
Re: HAS:ssa nuorisojäseniä?
Hei!Dori kirjoitti:Niin, että kysyisin vain, onko Helsingin akvaarioseurassa muita alle 16-vuotiaita. Olen itse ajatellut liitymistä, mutta en haluaisi olla ainoa pikkuinen. Pitänee vielä harkita.
Nuorisojäseniä meillä ei valitettavasti monia ole, tällä hetkellä pari. Mutta olet ehdottoman tervetullut mukaan toimintaan. Ei me muut jäsenet niin vanhoja ja pelottavia olla...

Tuire
Jäsenvastaava
P.S. Jos olet kiinnostunut liittymisestä, laita minulla viestiä.
-
- Katalysaattori
- Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
- Viesti:
Jäseniä on 230-240 ja määrä kasvaa. Eilen oli esimerkiksi kuukausikokous jossa oli erinomainen luento pallokaloista (kiitos Pallokala ja Mjalava) ja pallokalapaitojakin sai ostaa (ko paitoja ei pahemmin saa kaupoista). Lauantaina järjestämme huutokaupan Espoon työnväenopistolla, kannattaa tulla tutustumaan (tarkemmat tiedot löytyvät täältä: http://www.aquahoito.info/suomi/akvliit ... s.htm#ala2 ) Kuukausikokkouksiin voi hyvin tulla tutustumaan ennenkuin päättää liittyä, eilenkin bongasin kaksi uutta naamaa kokouksesta ja yksi uusi jäsenkin tuli.
Muuten löytyy askartelutilaa missä voi sottaisempia projekteja tehdä, retkiä, yhdessä tekemistä (nyt lähinnä ehkä esim. haavitalkoot ennen seuran ötökkäretkeä) ja vaikka mitä kivaa. Lisäksi kotiin tulee Kalalehti.
Tuireen kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä kun haluaa jäseneksi, lyhyt viesti riittää
-Alix Antell-
HAS päätoimittaja/tiedottaja
Muuten löytyy askartelutilaa missä voi sottaisempia projekteja tehdä, retkiä, yhdessä tekemistä (nyt lähinnä ehkä esim. haavitalkoot ennen seuran ötökkäretkeä) ja vaikka mitä kivaa. Lisäksi kotiin tulee Kalalehti.
Tuireen kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä kun haluaa jäseneksi, lyhyt viesti riittää

-Alix Antell-
HAS päätoimittaja/tiedottaja
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.