HAS:ssa nuorisojäseniä?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Dori
Junior Member
Junior Member

HAS:ssa nuorisojäseniä?

Viesti Kirjoittaja Dori »

Niin, että kysyisin vain, onko Helsingin akvaarioseurassa muita alle 16-vuotiaita. Olen itse ajatellut liitymistä, mutta en haluaisi olla ainoa pikkuinen [;)] . Pitänee vielä harkita.
"Just keep swimming." -Dori-
Tuire
Junior Member
Junior Member

Re: HAS:ssa nuorisojäseniä?

Viesti Kirjoittaja Tuire »

Dori kirjoitti:Niin, että kysyisin vain, onko Helsingin akvaarioseurassa muita alle 16-vuotiaita. Olen itse ajatellut liitymistä, mutta en haluaisi olla ainoa pikkuinen [;)] . Pitänee vielä harkita.
Hei!

Nuorisojäseniä meillä ei valitettavasti monia ole, tällä hetkellä pari. Mutta olet ehdottoman tervetullut mukaan toimintaan. Ei me muut jäsenet niin vanhoja ja pelottavia olla... :D

Tuire
Jäsenvastaava

P.S. Jos olet kiinnostunut liittymisestä, laita minulla viestiä.
Korva
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja Korva »

Itekin oon miettiny liittymistä, tosin sit toisaalta mitä hyötyisin siitä? Täytyy pohtia :)
" Peurat ovat huomattavasti kookkaampia kuin myyrät.
Silti molemmat mahtuvat samaan metsään ja vielä samaan aikaan.
- Onkohan niillä ikinä kiistoja? "
Dori
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Dori »

Kuinka monta jäsentä sitten on yhteensä? Mitä toimintaan kuuluu?
"Just keep swimming." -Dori-
-Alix-
Katalysaattori
Katalysaattori
Akvaarioseurat: HAF, HAS, SMAS, ja Ciklidistit
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Alix- »

Jäseniä on 230-240 ja määrä kasvaa. Eilen oli esimerkiksi kuukausikokous jossa oli erinomainen luento pallokaloista (kiitos Pallokala ja Mjalava) ja pallokalapaitojakin sai ostaa (ko paitoja ei pahemmin saa kaupoista). Lauantaina järjestämme huutokaupan Espoon työnväenopistolla, kannattaa tulla tutustumaan (tarkemmat tiedot löytyvät täältä: http://www.aquahoito.info/suomi/akvliit ... s.htm#ala2 ) Kuukausikokkouksiin voi hyvin tulla tutustumaan ennenkuin päättää liittyä, eilenkin bongasin kaksi uutta naamaa kokouksesta ja yksi uusi jäsenkin tuli.

Muuten löytyy askartelutilaa missä voi sottaisempia projekteja tehdä, retkiä, yhdessä tekemistä (nyt lähinnä ehkä esim. haavitalkoot ennen seuran ötökkäretkeä) ja vaikka mitä kivaa. Lisäksi kotiin tulee Kalalehti.

Tuireen kannattaa tosiaan ottaa yhteyttä kun haluaa jäseneksi, lyhyt viesti riittää :)

-Alix Antell-
HAS päätoimittaja/tiedottaja
Koralli- ja kasvinisti. Minkäs sille voi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”