Ensimmäinen reissu huutokauppaan oli varsin mielenkiintoinen, avokkikin lähti matkaan. Oli mukava nähdä muita akvaristeja ja AW:laisia. (Bongailua tuli tehtyä, joskin nimilaput/paidat, kuten ainakin rainilla oli, olisivat helpottaneet tunnistusta).
Saavuimme, akvaariokaupoissa(Akvaariokeskus, Leppävaario) kiertelyn jälkeen, paikalle. Väkeä oli tosiaankin tungokseen asti. Markettipöydille ei juuri päässyt kuin väkisin tunkemalla(Pienenä tyttönä meinaa jäädä muiden jalkoihin) ja tavarat meni pitempikätisille.

Juu, enempi tilaa pöytien ympärille ja rahastuspaikka toisaalle(Ensivuotta ajatellen).
Huutokauppapuolelle sitten sopi hyvin, varustauduimme eturivinpaikoilla jotta näkisimme myytävän tavaran mahdollisimman hyvin.
Jokusen kuvankin napsaisin "akvaristiparvesta".
Mitään mieleenpainuvia kaloja ei myynnissä juuri ollut, Lattanat olisivat kiinnostaneet, mutta kalojen koko ja vaatimukset ei olleet selvillä.
Kasveja oli runsaasti ja aivan hurjia hintoja joistakin lajeista huudettiin, ymmärtäähän sen että ovat harvinaisia, mutta kyllä Tampereen kaupoista suurintaosaa saa..
Pintakasveilla oli kova kysyntä, ensikerralla tuon omia horsmia, jos tuollaisia hintoja maksavat.
..Tai minä olen sitten pihi. Onneksi millia oli säästänyt yhden "Spidernetin"-taimen mulle.

Ei joutunut vallan tyhjin käsin lähtemään.
Reissuun, takaisin Treelle pitikin lähteä tauon aikana(koska poikkesimme Akvaario Kurkeen vielä) harmittaa vain, kun olisin ollut kiinnostunut tekniikasta(suodattimista, lämmittimistä) mutta ne jäi huudettavaksi ilmeisesti katkon jälkeen.

..Kurjesta avokki osti vesipumpun ja itse löysin jotain erikoisia sinihohtoisia tetroja(Möivät nimellä kultatetra?

) ja sinirihmatytön.
Mieleenpainuva tapahtuma, hauskoine huutoineen, täytyy tulla toisenkinkerran, kiitoksia järjestäjille, huudattajille ja meille huutajille.