Monimetallien hinta?
Valvoja: Moderaattorit
Monimetallien hinta?
Onko kellään tietoa Lival Power TD 70W monimetallien hinnoista ? 

-
- Elite Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Hiukan alle 150 euroa muistaakseni.
Voinethan soittaa Tamlaan ja kysyä;
http://www.tamla.fi/
Tre 03-358 9000
Voinethan soittaa Tamlaan ja kysyä;
http://www.tamla.fi/
Tre 03-358 9000
Re: Monimetallien hinta ?
Jatketaan ikivanhaan ketjuun...
Paljonko kannattaisi maksaa käytetystä Lival 70 w monimetallista joka on T-mallia, mukaan tulisi "mikälie" polttimo ja siihen pitäisi vielä laitattaa sähköjohto. Kysyin tarjousta ja oli minusta suolainen hinta, 90 €/kpl + postit. Oonko ihan väärässä, paljonko itse olette käytetyistä maksaneet? Entä käytetty 150 W TD samoilla "lisävarusteilla", paljon kannattaisi maksaa? Kiitos taas etukäteen!
Paljonko kannattaisi maksaa käytetystä Lival 70 w monimetallista joka on T-mallia, mukaan tulisi "mikälie" polttimo ja siihen pitäisi vielä laitattaa sähköjohto. Kysyin tarjousta ja oli minusta suolainen hinta, 90 €/kpl + postit. Oonko ihan väärässä, paljonko itse olette käytetyistä maksaneet? Entä käytetty 150 W TD samoilla "lisävarusteilla", paljon kannattaisi maksaa? Kiitos taas etukäteen!

Uusioakvaristi, 240 l
Tuolla on myydään-osastolla joitain, haku "lival power" ja rajaa myyntiin. Näkee tuolta ainakin pyynnit.
~~~~~~~~~~
The Life Aquatic
The Life Aquatic
Ohan noita tullut katsottua. Ovat vaan yleensä TD- mallin valaisimia nuo 70 wattiset ja aika usein myydään tarjousten perusteella. 150 w hintahaarukka tuntuu olevan aika laaja. Ensisijaisesti noita 70 w ajattelin, siksipä kyselen. Hakua osaan kyllä yleensä käyttää. ![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Uusioakvaristi, 240 l
-
- Starting Member
- Akvaarioseurat: Tampereen Akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
nyt mä myydän käytettynä lival monimetalli 150w 90€/kpl. 70w 75€kpl.