ensimmäinen kuvan laitto yritys, saa nähdä onnistuuko
Tallinnan reissulla bongattu! (kuva)
Valvoja: Moderaattorit
Tallinnan reissulla bongattu! (kuva)
Olin tuossa n.kk takaperin käymässä Tallinnassa ja piipahdimme reissullamme myös Rocca Al Mare nimisessä kauppakeskuksessa. Sen akvaarioliikkeen ulkopuolella olevasta altaasta nappasin sitten kuvan, tässä olkaas hyvät:

-
Azkhaeracan
- Advanced Member

- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
Hyvännäköinen allas ja tausta. Oliko altaan syvyys(etäisyys etulasista takalasiin) oikeasti noin lyhyt vai huijaako lasit?
Kivat sitruunat, muuta affenaa tästä ei näekään tunnistaen. Mitä kaikkia affenia tuossa oli?
Onko muuten Viron kaupoissa yleisesti ottaen halvempaa kamaa kuin Suomen kaupoissa?
Kivat sitruunat, muuta affenaa tästä ei näekään tunnistaen. Mitä kaikkia affenia tuossa oli?
Onko muuten Viron kaupoissa yleisesti ottaen halvempaa kamaa kuin Suomen kaupoissa?
Fishy fella.
osa ruoista ja välineistä on halvempia.
joskus löytää jonkun kasvin hyvään hintaan. Toisaalta taas isot ja komeat miekkakasvit oli viimeksi mielestäni huimia 25e kappale. Samasta paikasta ostin tosin kaksi kasvia mitä en ole suomessa nähnyt hintaa 3e ja 4e kappale..
Kaloja en tois tuolta. samaa hintaa ne muutenkin ovat. paljon kultakalaa yms mistä en itse pidä.
Mutta osa noista ruoista ja välineistä on tosi jees. Lisäksi sieltä saa ostaa elävää matoa, jos ei liian pitkä matka kotia ole..
Tiger
joskus löytää jonkun kasvin hyvään hintaan. Toisaalta taas isot ja komeat miekkakasvit oli viimeksi mielestäni huimia 25e kappale. Samasta paikasta ostin tosin kaksi kasvia mitä en ole suomessa nähnyt hintaa 3e ja 4e kappale..
Kaloja en tois tuolta. samaa hintaa ne muutenkin ovat. paljon kultakalaa yms mistä en itse pidä.
Mutta osa noista ruoista ja välineistä on tosi jees. Lisäksi sieltä saa ostaa elävää matoa, jos ei liian pitkä matka kotia ole..
Tiger
-
Mari P
- Junior Member

- Viesti:
Noiden lisäksi vielä Ülemiste keskuksessa on akvaarioliike (tai ainakin oli vielä jokin aika sitten)
Terkuin, Mari P
http://www.rabbitrush.com/
http://www.rabbitrush.com/
-
Pultsu Päärynä
- Junior Member

- Sukupuoli: Mies
Joo ei napattu vaikka mieli teki. (bussissa oli tuliaisten määrä rajattu 20kg/naama, siksi jäi tällä kertaa sinne
)
Reissuni tallinnaan oli tällainen "päivä tallinnassa" eli 39h kesti vaasa-tallinna-vaasa väli, josta jopa 9h olin maissa. Tuolla rocca-al maressa vajaan tunnin, joten en edes nähnyt kunnolla mitä kaupassa oli. Hieman olen katkera kun näin kävi.
Huomioni kiinnitti kyllä albiinomonniset joita oli vissiin jotenkin värjätty, kun osalla vatsapuoli pinkki, keltainen tai turkoosi.
Kuvaa en viitsinyt liikkeessä sisällä ottaa kun oli varmaan ulkopuolellakin kiellettyä. 
Miljoonakalat olivat kauniin värisiä, mutta en viitsinyt lähteä koittamaan, miten olisivat tulleet perille.
Monessa akvaariossa liikkeessä luki KARANTEEN ja hintoja ei yhdessäkään altaassa.
Reissuni tallinnaan oli tällainen "päivä tallinnassa" eli 39h kesti vaasa-tallinna-vaasa väli, josta jopa 9h olin maissa. Tuolla rocca-al maressa vajaan tunnin, joten en edes nähnyt kunnolla mitä kaupassa oli. Hieman olen katkera kun näin kävi.
Huomioni kiinnitti kyllä albiinomonniset joita oli vissiin jotenkin värjätty, kun osalla vatsapuoli pinkki, keltainen tai turkoosi.
Miljoonakalat olivat kauniin värisiä, mutta en viitsinyt lähteä koittamaan, miten olisivat tulleet perille.
Monessa akvaariossa liikkeessä luki KARANTEEN ja hintoja ei yhdessäkään altaassa.
140l kalasoppaa + n.40l rapula
-
miljoonakala84
- Elite Member

Sepä se kun yhtään ainoaa en tunnistanut
surku... Olisin tietysti halunnut tehdä teille hienon sepustuksen. Ainoa, josta jäi edes tuntomerkit mieleen oli n.50cm pitkä tummanharmaa (tasainen väri) kala, jolla oli kaksi viikseä suupielissään. Evistä en osaa sanoa mitään, kun oli supussa kannon takana piilossa. Haimonni se ei ollut, sen olisin erottanut.
Paljon se tällaista muistutti....raasu...
http://www.dnr.state.md.us/bay/cblife/f ... _large.gif
Paljon se tällaista muistutti....raasu...
http://www.dnr.state.md.us/bay/cblife/f ... _large.gif
140l kalasoppaa + n.40l rapula
Allas ei ole "ulkona" vaan kauppakeskuksen käytävällä liikkeen ulkopuolella.
Mulle tuli paha mieli tuosta altaasta, iso se oli, mutta isoja oli kalatkin
. En tunnistanut kaloja kun itse harrastan noita parisenttisiä sirrejä. Vielä pahempi olo tuli saman kauppakeskuksen Prisman kalaosastolla. Siellä oli meikäläisittäin aika eksoottista. Isoissa altaissa oli isoja eläviä kaloja ja niitä oli mielettömän paljon! Kalat olivat kuin sillit suolassa, haisivat kalalle ja niissä näkyi jos jonkinmoisia pintavammoja. Kävin tuolla viimeksi maaliskuussa melkein vuosi sitten, mutta tuskin muutoksia on tällä välillä tullut.
Mulle tuli paha mieli tuosta altaasta, iso se oli, mutta isoja oli kalatkin
Onko noista mikään ns ydinkeskustassa?KaRahh kirjoitti:Tallinnasta löytyy seuraavat kaupat:
1. "Akvarist" Tartu mnt. 51-8A
2. "Reti" Lauteri 8
3. Mulla tn. 4
4. Rocca al Mare kaubanduskeskuses "Kalake" Paldiski mnt 102
5. "Zookeskus" Sõpruse pst 222
6. Zoo kauplus "Oasis" Vilde tee 73
7. "Laguun" Endla 66
Malawi - hietikko-biotoppi
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
4 x Scieanochromis fryeri iceberg
6 x Labidochromis caeruleus
-
Lea_83
- Junior Member

- Akvaarioseurat: Porin Akvaarioseura
- Sukupuoli: Nainen
Re:
KaRahh kirjoitti:Tallinnasta löytyy seuraavat kaupat:
1. "Akvarist" Tartu mnt. 51-8A
2. "Reti" Lauteri 8
3. Mulla tn. 4
4. Rocca al Mare kaubanduskeskuses "Kalake" Paldiski mnt 102
5. "Zookeskus" Sõpruse pst 222
6. Zoo kauplus "Oasis" Vilde tee 73
7. "Laguun" Endla 66
Onko tuo lista kuinka paikkansa pitävä noiden liikkeiden osalta vai onko joku muuttanut tai tullut jotain lisää?
Reissu olis tallinnaan edessä pääsiäisenä ja menisin ihan mielenkiinnosta kattomaan mitä tuolta löytyy.
entä mikä noista olis kaikkein lähempänä satamaa?
Hypi silmille vaan. Mä puhun omasta kokemuksesta.