Olen piakkoin asuttamassa 128l akvaariota ja olen pähkäillyt jos ottaisin sinne 1 taistoukon ja partiksen mutta mitäs muuta sinne sopisi? Kardinaalitetrat olisivat mun mieleeni mutta meneekö näillä kaloilla sitten veden lämpötilavaatimukset ristiin? Ja montako kardinaalia sinne voisi ottaa? (niin siis jos voi )
-------------
No joo, vastaan itse itselleni. Huomasin lueskellessani noita juttuja että kyllähän se kardinaalikin voi olla n. 28 asteisessa vedessä mutta edelleen: montako voin ottaa tuon kokoiseen purkkiin? 10?
Mun mielestä kardinaaleihin pätee sääntö sentti kalaa;litra vettä... Eli jos ne kasvaa noin viisi senttisiksi, niin vaikka 20 kappaletta Loput vedestä on taistolle
Hyvin voit ottaa taistoherran seuraksi vaikkapa 15 kardinaalitetraa, partamonnin sekä esim. parven kuparimonnisia (mukavan touhukkaita ja hyödyllisiä veijareita, vain pehmeälle pohja-ainekselle).
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
no näin siinä nyt kävi että altaassa uiskentelee nyt 13 inkkaria ja 1 komea taisto-poika vielä kun jostain löytäisi niitä katinkultamonneja,ovat muuten aika hinnakkaita! 9€/kpl