Kardinaalitetrat ja taisto

Tetrat, seisojakalat, piraijat, tapparakalat jne.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
fisu1
Starting Member
Starting Member

Kardinaalitetrat ja taisto

Viesti Kirjoittaja fisu1 »

Olen piakkoin asuttamassa 128l akvaariota ja olen pähkäillyt jos ottaisin sinne 1 taistoukon ja partiksen mutta mitäs muuta sinne sopisi? Kardinaalitetrat olisivat mun mieleeni mutta meneekö näillä kaloilla sitten veden lämpötilavaatimukset ristiin? Ja montako kardinaalia sinne voisi ottaa? (niin siis jos voi :D )

-------------

No joo, vastaan itse itselleni. Huomasin lueskellessani noita juttuja että kyllähän se kardinaalikin voi olla n. 28 asteisessa vedessä mutta edelleen: montako voin ottaa tuon kokoiseen purkkiin? 10?
Knirppu
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja Knirppu »

Mun mielestä kardinaaleihin pätee sääntö sentti kalaa;litra vettä... Eli jos ne kasvaa noin viisi senttisiksi, niin vaikka 20 kappaletta :P Loput vedestä on taistolle :D
Lisa
Katalysaattori
Katalysaattori
Sukupuoli: Nainen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lisa »

Hyvin voit ottaa taistoherran seuraksi vaikkapa 15 kardinaalitetraa, partamonnin sekä esim. parven kuparimonnisia (mukavan touhukkaita ja hyödyllisiä veijareita, vain pehmeälle pohja-ainekselle).
Kun syö kylliksensä, ajattelee sivistyneesti ja ihmeen hienosti monesta asiasta.
fisu1
Starting Member
Starting Member

ok,kiitos vastauksista :) olen vielä kahden vaiheilla: kardinaalitetroja vai intiaaninsulkia.. noh on tässä vielä varmaan viikko aikaa miettiä :mrgreen:
-KaTa-
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja -KaTa- »

ollaan vähän samoilla linjoilla, itselläni on molempia tetroja akvaariossa kun en osannut päättää :mrgreen:
''Mä maistoin äsken kalanruokia! Oli tosi hyvää!'' Niilo 4v.
fisu1
Starting Member
Starting Member

no näin siinä nyt kävi että altaassa uiskentelee nyt 13 inkkaria ja 1 komea taisto-poika :mrgreen: vielä kun jostain löytäisi niitä katinkultamonneja,ovat muuten aika hinnakkaita! 9€/kpl :?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Tetrat”