Tallinnasta kasveja?

Täällä keskustelu on vapaata, kunhan homma pysyy hyvän maun ja käytöksen rajoissa ja keskustelu jotenkin koskettaa akvaarioita. Muu yleinen keskustelu -> ""Off-Topic" ja äänestykset"-ryhmään.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
läsi
Starting Member
Starting Member

Tallinnasta kasveja?

Viesti Kirjoittaja läsi »

Saako Tallinnanpuolelta tuoda Suomeen akvaariokasveja? Ja yleensäkkin mistä maasta saa ja mistä ei?? Olin Lontoossa ja olis tehnyt mieli ostaa sieltä liikkeestä parit kivat kasvit, mut en viittinyt kun en ollut varma saako tuoda...
tiger
Member
Member

Viesti Kirjoittaja tiger »

eu:sta saa tuoda.

itse oon tuonut tallinnasta 4-5 kasvia. Kannattaa kattoo hintaa ja harvinaisuutta ehdottomasti.

Tiger
wantukka
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja wantukka »

mistähän päin tallinnaa niitä kasveja löytyisi? nyt varmaankin marraskuussa ollaan menossa olisi kiva tuoda sieltä kasveja.
haukka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja haukka »

Näillä osottoille menet niin löydät perille. Kannattaa käyttää raitsikkaa tai kävellä. Jostain hotellista saat paikallisen kartan.

Mullan ja Roon kulmassa on yksi liike, siellä on merivesipuoltakin.
Jos lähdetään keskustasta, kannattaa ensin
tsekata Keskustorin lähellä oleva liike, jonka
nimi lienee Akvarist. Osoite on Tartu mnt. 51-8A.

sit vielä tämä, Endla 66 on Laguun

Näissä liikkeissä käytiin ja ehkä toi laguun oli paras liike ja parhaiten hoidettu asiat siellä. Ei moni suomalainen liikekkään ole niin siisti ja siellä oli silloin vielä hyvä kiekko valikoima sekä paljon muita kalojakin.
läsi
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja läsi »

Minkä hintaista akvaario tavarat, kasvit ja kalat on Tallinnassa (Suomeen verrattuna) Ja saako siis kalojakin tuoda ?
haukka
Senior Member
Senior Member

Viesti Kirjoittaja haukka »

Kyllä tietääkseni kaloja saa tuoda.. korjatkaa jos olen väärässä! hinnat siinä 25-30% halvemmat kuin suomessa eli ei mitään hirveetä heittoa ole. Kiekoissa ja plekoissa säästää eniten.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleistä keskustelua (akvaario)”