"Villejä" malawiaffenia

Malawi- ja Tanganjika-akvaariot, kalat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
NILI
Junior Member
Junior Member

"Villejä" malawiaffenia

Viesti Kirjoittaja NILI »

Kun ei tuo aika tahdo riittää Njassa-järvellä käyntiin, niin tiedustelisin, onko joku mahdollisesti hakenut/tilanut villejä Örebrosta? Olen itse ajatellut syksyllä käväistä siellä Aquarium Malawi Ab:ssa, ja jos halukkaita retkeilijöitä löytyy, mukaan pääsee. Olen liikkeellä omalla autolla ja tilat näin ollen rajalliset. Lähtö-paluu Helsingistä/Turusta... no, jos mukaan lähtijöitä löytyisi tai muuten vaan kokemuksia vastaavasta, mielelläni kuulisin niistä.
11,5 kg (Rapalalla ja murtovedestä)
WaterBoy78
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja WaterBoy78 »

Kävin maanataina Akvarie-Leasing:issä Tukholmassa. Aivan loistava kauppa ja palvelu. N.150 lajeja Malawi ja Tanganjikaahvenia.
Mukaan tuli 3 L. Hongi.
http://www.akvarieleasing.se/
Kannatta toki odotta muutama viikko kunnes seuraava lasti saapuu kauppaan.
wauweli
Junior Member
Junior Member

Viesti Kirjoittaja wauweli »

No voi voi. Kohta olis lähtö Tukholmaan mutta ei tule kai käytyä kuin ikeassa. Kovasti tekis mieli kaloja hakea.
Sillipurkki
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Sillipurkki »

Akvarie-Leasingissa on sitten maanantaina ollut tunkua aquawebbiläisitä, kävin siellä nimittäin myös [;)]

Mukaan tuli 4+8 Cynotilapia afra "grayalia", eli yksi rouva putkautti laivamatkan aikana suustaan liudan pikkuarfoja. Toivottavasti saadaan pesue myyntikuntoon loppuvuodesta. Grayali-nimellä en löytänyt mitään googlesta, liekö joku erikoisuus sitten?

Kuva tuolta: http://irc-galleria.net/view.php?nick=a ... d=17548335

Täytyy kyllä lisätä, että olo tuossa akvaariokaupassa oli kuin lapsella (ok, minulla vieläkin :mrgreen: ) karkkipäivänä. Harmi vaan, että ei ollut tarpeeksi rahaa ja allastilakin on kotona rajallinen.
"Just because you're paranoid, don't mean nobody's watching"
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Malawi ja Tanganjika”