Akvaario n. 80-100l. 7 mustateraa (eri-ikäisiä) ja eri aikoina hankittu. Yksi mustis jää aina nurkkaan nyhjöttämään, kun muut painelevat syömään. -miksi? Onko niillä jokin arvojärjestys?
Akvaariossa on myös 5 intiaaninsulkaa, 7piikkisilmää, partamonni, kissakalamonni (?). Onko täyttä?
Mustatetra ei syö!
Valvoja: Moderaattorit
Kun minulla taannoin oli uusia lyhtytetroja altaassani, yksi lopetti syömisen ja kyyhötti suodattimen lähellä pusikossa. Se ei syönyt vaikka tungin hiutaleita sen naaman eteen. Tetra kuoli. Mikäli kalasi ei liiku muutenkaan kuin ruoka-aikana on syytä epäillä sairautta (tai sitä että se on jo kuollut
).
Mutta . . . On minullakin yksi lyhtytetra, joka on laiha ja arka syömään. Ihan terve se muuten on, mutta pelkää vain muita kaloja (ja minun kättäni). Parvessasi saattaa olla sellainen arvojärjestys, että kala on alakynnessä. Kyllä se syö kun sillä on nälkä.
Kissakalamonni? Kumma nimi. Taidat nyt olla sekoittanut sen johonkin, koska Catfish (suora suom. kissakala) on monni englanniksi.

Mutta . . . On minullakin yksi lyhtytetra, joka on laiha ja arka syömään. Ihan terve se muuten on, mutta pelkää vain muita kaloja (ja minun kättäni). Parvessasi saattaa olla sellainen arvojärjestys, että kala on alakynnessä. Kyllä se syö kun sillä on nälkä.
Kissakalamonni? Kumma nimi. Taidat nyt olla sekoittanut sen johonkin, koska Catfish (suora suom. kissakala) on monni englanniksi.
Elämä on rankkaa.