Rauman tulevan akvaarioseuran suunnittelukokous

Etusivulla näkyvät uutiset. Käyttäjät voivat kommentoida aiheita, mutta eivät lähettää uusia viestejä.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Yanna
Senior Member
Senior Member
Viesti:

Rauman tulevan akvaarioseuran suunnittelukokous

Viesti Kirjoittaja Yanna »

Tervetuloa mukaan ideoimaan ja kuulemaan jo syntyneitä ehdotuksia Rauman oman akvaarioseuran toiminnasta!
Tule tutustumaan paikallisiin akvaarioharrastajiin ja kertomaan oma, tärkeä mielipiteesi ideoista.
Kokoonnumme tiistaina 22.11. 2005 kello 18.30 pizzeria La Bambassa, Kauppakatu 16.

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Nyt kun ehdin varata pöydänkin, niin aika ja paikka on vielä varmempi:)

Eli tarkemmin, kokoonnumme bamban kabinetissa. Sinne mahtuu 8hlö. Ilmoitelkaa tulostanne joko suoraan tai tätä kautta. Mikäli meitä tulee enemmän kuin 8 hlö, siirrymme alakertaan.
Mitään varsinaista ostopakkoa ei ole, mutta olisi mukava, jos jokainen joisi edes kupillisen kahvia:)

Teemu
Teemu Salonen

Viesti Kirjoittaja Teemu Salonen »

Tänään bongasin henkilön, joka ilmottautui mukaan tiistain palaveriin. Muita kiinnostuneita kaivataan edelleen. Meitä on vasta kolme. Tervetuloa mukaan suunnittelemaan toimintaa.
Pallokala
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja Pallokala »

Syksy on täällä taas, ja pimenevien koti-iltojen myötä akvaarioharrastukselle on taas enemmän aikaa. Mitä olette mieltä, pitäisikö yrittää uudemman kerran perustaa jonkinlainen kerho, jonka puitteissa voidaan kokoontua ja suunnitella tekemistä ja akvaarioharrastuksen suosion lisäämistä Raumalla?

Yksi omasta mielestäni kivoimpia ideoita oli, että voisimme silloin tällöin kokoontua jonkun harrastajan luona ja kokouksen isäntä/emäntä voisi esitellä oman akvaarionsa muille.
Minä esimerkiksi muutin juuri isompaan asuntoon ja nyt olisi siis tarpeeksi tilaa kokoustaa ihan mukavasti ja voisin esitellä meriakvaarioni sekä makeanveden altaani (ja onhan minulla pieni kotiloallaskin...)

Ja Taikatassun jäsenetuehdotus on edelleen tallessa suljetussa kuoressa...
P.A.L.L.O.K.A.L.A
Patalaiska Ahmatti, Lempeän Lattajalkainen Oliivinpoimija ja Kengurunkesyttäjä sekä Arvaamattoman Levoton Auringonpalvoja
espi2001
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja espi2001 »

Hmm hyvä idea olisi kiva tietää onko Raumalla yhtään Malawi harrastajaa minun lisäksi.
Kalan vaihtoa silmälläpitäen tai uusille malawi harrastajille voisin luovuttaa aika monta kalaa ne tuntuu pitävän tuosta "parittelusta" enemmän kuin minä ja itse luulin olevani ahkera :mrgreen:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Etusivun uutiset”