Kalastona on tällä hetkellä:
- 2 partista
- 4 verkkonuoliaista
- 10 verkkobarbia
- 5 seeprakalaa(2 tavallista, 3 pilkkuseepraa, luovutaan, jos joku on kiinnostunu(tai sit kasvatetaan parvea, ei olla vielä päätetty))
- 4 pikkulasimonnia(näistä luovutaan, jos joku on kiinnostunu)
Avokki olis kiinnostunu seuraavista kaloista:
- palettikala pariskunta
- neonsateenkaari parvi
Musta tuntuu et palettikala ei välttämättä tykkää verkkonuoliaisten jatkuvasta touhuilusta, mut neonsateenkaaret pärjäis varmaan yläakvaariossa..? Pitäiskö sillon luopuu seeprakaloista vai tulisko ne toimeen siellä ylhäällä..?
Sit mä oon haaveillu taistelukala haaremista(en tähän akvaarioon, mut jos jossain vaiheessa hankkii toisen).. Mitä niiden kanssa vois olla? Kardinaalitetra kiinnostais ja ehkä rubiinitetra, minkä lämpöstä vettä tarvii..? Ja sit pohjalle olis kiva partamonni tai katinkultamonniparvi ja sit monnisparvi, mut mitä mä oon kattonu, niin ne viihtyy viileemmässä vedessä ku taisto..? Siis monniset..?
Aikamoinen kalasoppa, mut jos jotain vastauksia löytyis

Niin, ja sit lämpötiloista.. Ku jotain kalaa suositellaan esim. 22-28 asteiseen veteen, niin mikä on sille se optimaalinen..? Okei, saattaa vaihdella kalan mukaan, mut onko siihen joku yleisluontoinen suositus..? Ku sit se lämpötilasuositus vielä vaihtelee lähteen mukaan, niin mistä sitä tietää, mihin lämpöön mitäkin uskaltaa hankkia..?