Muistan ainakin kun kaverini kertoi muinaisen artic.netin peli ym chattin tapaamisista.
Voisi olla ihan makeeta nähdä ketä on näiden naurettavien nicciemme takana

Valvoja: Moderaattorit
Tai sitten ei..bettaboy85 kirjoitti:Voisi olla ihan makeeta nähdä ketä on näiden naurettavien nicciemme takana
Mikähän prosentti lukijoista mahtaa olla raflaikäisiä?Mari kirjoitti:Mikäs estää sinua järkkäämästä? Varaat päydän jostain raflasta ja kerrot täällä koska tapaaminen on. Sen jälkeen menet paikalle ja katsot keitä muita tulee.![]()
Tulikos siitä muinaisesta risteilystä muuten ikinä totta?
Tuo tuosin on järjestelykysymys. Ravintolaan saa ottaa sisään alaikäisiä, mutta niihin pöytiin joissa alaikäisiä istuu ei saisi tarjoilla. Sääliksi käy lapsiperheissä 18 vuoden kakkua kärsiviä vanhempia. Eli homma voisi päivä/ilta aikaan hyvinkin olla järjestelykysymys.bettaboy85 kirjoitti:No kuitenkin paikka ei voisi olla oikeen anniskeluravintola koska monet AW:läisistä on alaikäsiä ja näyttääkin varmaan niin nuorelta että niille ei myydä.
Tuskinpa sitä kannattaisi ihan kaikille varata.Mutta voisi olla kivaa jos täältä jotain järkättäisiin.
Toisaalta eikö näitä AWläisii oo jotain 1000kpl joten vaatisi aika ison ravintolan vaikka vain pieni osa näistä tulisi paikalle
Jep, ja tämä on se sama syy kuin miksi yleensä kaikki ideat jää ajatusasteelle.bettaboy kirjoitti:Hmmm...niin no laiskana ihmisenä mieluummin toivoisin että joku muu järkkää ne ja minä ilmestyn paikalle
Tämän minäkin tahtoisin tietää, olen ihan siinä uskossa ollut että täällä on melko "vanhaa" porukkaa. Ajatus ravintolasta anniskelu oikeuksilla kehkeytyi minun pienessä päässä siitä syystä että muutamalla drinksulla tunnelma olisi rennompi en siis ehdota mitään perseitä olalle-tapahtumaa. Mutta olisi ilkeää evätä alaikäisiltä mahdollisuus osallistua tapahtumaan..dsl kirjoitti:Mikähän prosentti lukijoista mahtaa olla raflaikäisiä?
Tahtoo mukaan. Mutta olen sitä mieltä, että se olisi hyvä järjestää ensivuonna vasta. Vaikkapa 5-15 pvä tammikuuta jonain lauantaisena iltapäivänä.Cory kirjoitti:Mikä ettei. Jos sopiva päivä löytyy, niin voisin jopa olla tällä kertaa pidenpään.... Mahtuuko pikkujoulujen sekaan vai meneekö tammikuuhun? (Tammikuun eka la, esmes?)Lisa kirjoitti:Ilta uusiksi Chico'sissa?
4.12. ja 11.12.? Tarkoittanet 4.1. ja 11.1?Lisa kirjoitti:Ensimmäinen lauantai on siis 4.12 ja sopii ainakin minulle (ellei nyt tule akuuttia rahapulaa), mutta 11.12, joka on seuraava lauantai,
Voisi olla fiksua järjestää tapahtuma samaan aikaan suurhuutokaupan kanssa... muuten voi käydä niin, että Aqua-Web miitingissä on vain helsinkiläisiä. Suurhuutokauppaan kuitenkin tulee porukkaa bussilasteittain muualtakin Suomesta.Mari kirjoitti:Tämän vuoden puolelle kyseistä tapaamista tuskin kannattaa enää edes yrittää järkätä, mutta sitten kyse onkin siitä että odotetaanko suosiolla maaliskuulle, jolloin on HAS: n suurhuutokauppa (tai ainaskin niillä main), vai yritetäänkö järkätä jo ennen sitä?