Elikkäs, minulla on ollut akvaario vasta muutaman päivän. Siellä on
1 partis, 2 kääpiörihmaa ja 5 rubiinitetraa.
Minulle sanottiin, että partamonnia ei kannata olla niin pienessä akvaariossa ja olenkin ajatellut hiukan muuttaa kalakantaa.
Mitä monneja ja kuinka monta kannattaisi ottaa?
Voiko muita kaloja enää ottaa noiden lisäksi?
Taistoa kovasti halajaisin, mutta ei taida tuo onnistua.
Kalat 60 litraseen akvaarioon
Valvoja: Moderaattorit
Kuten jo tuolla toisessa keskustelussa mainitsin, on kalasto tuollaisenaan erinomainen, jos vain kääpiörihmat tulevat juttuun ja partis lähtee. Taistelukala EI tule kuuloonkaan. Juuri ja juuri kääpiörihmat saattavat mennä, jos taisto tulisi mukaan, olisivat riidat hyvin todennäköisiä.
Joku levänsyöjä olisi tosiaan ihan mukava, vaikkakin haasteellinen. Tuon kokoiseen lämpimänveden akvaarioon on vaikea löytää sopivaa levänsyöjää. Mitä jos et hankkisi sellaista ollenkaan?
Ehdotus nro 1
8-10 rubiinitetraa
2 kääpiörihmakalaa
3-5 piikkisilmää
Oikeastaan ihailen omaa nerouttani. Tuossa kalastossa on kaloja sekä pohjalle, että keski- ja yläkerrokseen. Olipa haasteellista
Joku levänsyöjä olisi tosiaan ihan mukava, vaikkakin haasteellinen. Tuon kokoiseen lämpimänveden akvaarioon on vaikea löytää sopivaa levänsyöjää. Mitä jos et hankkisi sellaista ollenkaan?
Ehdotus nro 1
8-10 rubiinitetraa
2 kääpiörihmakalaa
3-5 piikkisilmää
Oikeastaan ihailen omaa nerouttani. Tuossa kalastossa on kaloja sekä pohjalle, että keski- ja yläkerrokseen. Olipa haasteellista

Elämä on rankkaa.
-
- Advanced Member
- Akvaarioseurat: TAS
- Sukupuoli: Nainen
- Viesti:
Ei nuoli-imumonnia, vaan nuolimonnia=ottoa http://kapsi.fi/~skare/akvaario/nuolimonnit.htmlwallu_1 kirjoitti:Levän syöjäksi vaikka 4 nuoli-imumonnia.
![Wink [;)]](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ketuttaa kuin pikkuoravaa pakkasella. Käpy on jäässä, hammas katki ja oksakin niin himskatin liukas. (Siistitty versio.)
Olet oikeassa, minulla kun on hakuteos vuodelta "kivi ja miekka", niin nimet käytössäni myös siltä ajalta.crisse_83 kirjoitti:Ei nuoli-imumonnia, vaan nuolimonnia=ottoa http://kapsi.fi/~skare/akvaario/nuolimonnit.htmlwallu_1 kirjoitti:Levän syöjäksi vaikka 4 nuoli-imumonnia..