Partikselle uusi herkku

Monnit, nuoliaiset ja muut pohjalla elävät kalat.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Nermal
Junior Member
Junior Member

Partikselle uusi herkku

Viesti Kirjoittaja Nermal »

Kasvattelen sokeriherneen taimia leivän päälle laitettavaksi, ja päädyin myös tarjoilukokeiluun partikselle. Puristelin taimia ensin hiukan, laitoin kumpparilla kiveen kiinni ja pöytä oli katettu. Eipä kulunut kauaa, kun neiti saapui (malttoi jopa herätä päikkäreiltään) ja raateli taimen innosta soikeena :mrgreen: Kävivätpä taistispennutkin hernettä nyppimässä. Onnistunut kokeilu siis...
Joskus käy niin, että mitä enemmän ajattelee, sitä vähemmän on
todellista vastausta olemassa.

- Nalle Puh
pallokala84
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja pallokala84 »

Minä laitoin eilen akvaarioon lyhentämiäni rairuohoa ja ohraa (leikelin pieniksi ja ripotteli pinnalle) hyvin kalat niitä napia, eivätkä pullauttaneet ulos.
Berdie
Junior Member
Junior Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Berdie »

Pitäisikö kokeilla tuota rairuohoa..
129 litran tankki + kissa + kanit + marsut + akaattikotilot + lehtokotilot + sagriinikotilot + omenakotilo + jättiläistuhatjalkaiset
pallokala84
Starting Member
Starting Member

Viesti Kirjoittaja pallokala84 »

pallokala84 kirjoitti:Minä laitoin eilen akvaarioon lyhentämiäni rairuohoa ja ohraa (leikelin pieniksi ja ripotteli pinnalle) hyvin kalat niitä napia, eivätkä pullauttaneet ulos.
Joo anteeks vaan kaikille, kun en osaa kirjottaa..on näköjään ollu mulla hieman kiire kirjottaa..mutta kysykää, jos ette ymmärtäneet, mitä tuossa oon yrittäny kertoo.
ParratonMonni
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja ParratonMonni »

Jaa, on se hyvä, että lukee yhtä huolimattomasti kuin kirjoittaakin... Eli minusta tämä
Minä laitoin eilen akvaarioon lyhentämiäni rairuohoa ja ohraa (leikelin pieniksi ja ripotteli pinnalle) hyvin kalat niitä napia, eivätkä pullauttaneet ulos.
oli ihan selkeää kieltä :D
Ja kokeilin tuota samaa itsekin tänään ohranversoilla, maistui.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Monnit ja nuoliaiset”