Toivottavasti selviävät lehtikalojen kidasta. Hyvin osaavat kyllä puikkelehtia pakoon jos joku tulee liian uteliaaksi...
Mitä poikasia muilla uiskentelee?
Valvoja: Moderaattorit
No jos kerta oikein luvan kanssa...2marjaa kirjoitti:Saa toki rapuvauvoistakin hehkuttaa!
Itselläni kanssa 10-päinen safiiritetraparvi on tehnyt jälkikasvua tasaisen 'syntyvään' tahtiin jo kaksi vuotta. Hyvin osaavat poikaset varoa lehtareita, joita minullakin oli kutupari altaassa. Tiheät kasvipuskat vaikka vallisneriaa tai jaavansaniaista, niin pitäisi riittää piiloja vaaveille. En koskaan ole edes ruokkinut noita nimenomaisesti poikasruualla, ja silti myyntikuntoinen satsi on kasvanut itsekseen kolmen-neljän kuukauden välein2marjaa kirjoitti:Meille "ilmestyivät" muutama päivä sitten 2 safiiritetran poikasta! Hihii, innoissani olin kuin pikkulapsi! Mun ekat kalavauvat!![]()
![]()
Toivottavasti selviävät lehtikalojen kidasta. Hyvin osaavat kyllä puikkelehtia pakoon jos joku tulee liian uteliaaksi...
Mitä poikasia muilla uiskentelee?
Tapahtuuko tää kuteminen aamulla ennen lampun syttymistä? Silloin ainakin omillani tuntuu olevan suhinaa pusikossa. Minkäkokoista/väristä mäti on?piriki kirjoitti:Itselläni kanssa 10-päinen safiiritetraparvi on tehnyt jälkikasvua tasaisen 'syntyvään' tahtiin jo kaksi vuotta. Hyvin osaavat poikaset varoa lehtareita, joita minullakin oli kutupari altaassa. Tiheät kasvipuskat vaikka vallisneriaa tai jaavansaniaista, niin pitäisi riittää piiloja vaaveille. En koskaan ole edes ruokkinut noita nimenomaisesti poikasruualla, ja silti myyntikuntoinen satsi on kasvanut itsekseen kolmen-neljän kuukauden välein2marjaa kirjoitti:Meille "ilmestyivät" muutama päivä sitten 2 safiiritetran poikasta! Hihii, innoissani olin kuin pikkulapsi! Mun ekat kalavauvat!![]()
![]()
Mitä poikasia muilla uiskentelee?. Muuten oliskin jo melkein 100-päinen parvi altaassa
. Monniset ovat tehneet poikasia myöskin, samoin lehtarit.