Jotain väriä
Valvoja: Moderaattorit
Jotain väriä
Mulla 720 litran akva, jossa elelee tummaleväpleko, muutama tiikeri- ja klovninuoliainen, aasian mutakala, albiinopartis, romminokkia ja mustatetroja. Olisin vailla kala ehdotuksia.. Jotain isompi kokoisia keskiosan tai pinnan tuntumaan.. väriäkin tietysti saisi olla...
Mä oon aina halunnut saada ehdottaa jollekkin perhoskalaa. (itse sellaisen haluaisin mutta nykyiseen akvaan se ei käy) Se on jotenkin kaunis ja kun sulla on noin iso akvaario ja ei varsinaisia pintakaloja niin perhonen olisi ihana. Ainoana vaan että mustatetrat taitavat olla sen ruokalistana...
Jos lehmällä olisi pyörät se olisi maitoauto
En tiedä olenko ihan hullu mutta jotenkin noi petokalat on jotenkin kiehtovia kunhan järjestää sellaiset olot ettei petomaisuus tuhoa muita asukkeja.
Toinen kiva vaihtiehto olisi revontulikalat. Ne ei ole petokaloja mutta eikös ne vaadi suuren parven ympärilleen. Iso parvi niitä on näyttävä vaikkei nyt niin kamalan värikäs olekkaan.
Toinen kiva vaihtiehto olisi revontulikalat. Ne ei ole petokaloja mutta eikös ne vaadi suuren parven ympärilleen. Iso parvi niitä on näyttävä vaikkei nyt niin kamalan värikäs olekkaan.
Jos lehmällä olisi pyörät se olisi maitoauto