Toinen kysymys ko. kasvista että voiko sitä jakaa mitenkään?
Aponogeton longiplumulosus -pari kysymystä
Valvoja: Moderaattorit
-
Psykedelia
- Junior Member

- Viestit: 172
- Liittynyt: 14:56, 17.12.2005
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Aponogeton longiplumulosus -pari kysymystä
Mitähän mahtaa ko. kasvi sanoa jos sen lehden napsii saksilla lyhyemmäksi? Huomenna olisi tarkotus tuhota akvaario erinäisistä syistä ydinräjäytyksellä ja perustaa uudelleen ja ko. kasvin lehdet on päässy kärventymään valossa niin ajattelin että josko ne voisi napsasta poikki.
Toinen kysymys ko. kasvista että voiko sitä jakaa mitenkään?
Toinen kysymys ko. kasvista että voiko sitä jakaa mitenkään?