Seachem Primen vedenparannusaine
Valvoja: Moderaattorit
Seachem Primen vedenparannusaine
Tilasin seachem primen vedenparannusainetta ja nestemmäistä kasvilannoitetta.. Kovasti näyttää olevan riittoisaa töjköttiä, mutta tuli vaan mieleen kun sivulla mistä tilasin noita tuotteita sanottiin että nuo aineet haisee pahalta. Ei kai se akvaario ala haista sen jälkeen yhtä karsealle? 
-
Psykedelia
- Junior Member

-
tricolour
- Senior Member

- Viesti:
Itse oon käyttäny tota ainetta nyt puoltoista vuotta enkä vaihtais pois. On erittäin riittoisaa ja hyvää. Tosiaan haiskahtaa korkissa vähäsen rikiltä mutta hajua katoaa kun mömmöt kaataa akvaarioon.
Muistaakseni joku joskus sanoi että seachem myös tehokkaasti neutralisoi joitain haitallisia kemiallisia aineita/yhdisteitä vedessä, jota muut vedenparannusaineet eivät tee ainakaan yhtä tehokkaasti.
Tuolla oli maininta siitä että haiskahtaa:
http://www.akvaarioon.fi
Muistaakseni joku joskus sanoi että seachem myös tehokkaasti neutralisoi joitain haitallisia kemiallisia aineita/yhdisteitä vedessä, jota muut vedenparannusaineet eivät tee ainakaan yhtä tehokkaasti.
Tuolla oli maininta siitä että haiskahtaa:
http://www.akvaarioon.fi
Kuvia
317L kalakippo.
317L kalakippo.
Juu
Mullakin käytössä sama litku s. prime ja oon ollu tyytyväinen. Aluksi vähän mietitytti kun olin tottunut jo sinisen sävyisiin ja "hyvältä haiseviin" litkuihin , niin tää olikin ihan kun vettä joka haisis märäntyneeltä.
Mutta hyvin toimii.Suosittelen. 
talo alkaa täyttyä akvoista.........
Mä tilasin kans tuota ja itse annostelen sen ruiskulla pulosta, enkä ole mitään pahaa hajua huomannut. (paisti kun nuuhkaisin kerran suoraan pullon suulta..
)
Akvaariot 40l, 180l, 243l, 252l ja 760l
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Asukkaina kaloja ja sukarapuja. Perheessä myös kissa.
kuvia
akvasivuni
Vedenparannusaine sisältää rikkiyhdisteitä, jotka sitovat akvaariovedestä haitallisiä (typpi)yhdisteitä. Siksi Seachem Prime haisee pahalle, minusta niinku pierulle 
Itse olen tuotetta käyttänyt muutaman kuukauden ja tyytyväinen olen ollut. Aloin lisäämään sitä koska monniseni kyhnyttelivät kylkiään pohjahiekkaa vasten varsinkin vedenvaihdon jälkeen. Eivät ole enää sitä tehneet.
Itse olen tuotetta käyttänyt muutaman kuukauden ja tyytyväinen olen ollut. Aloin lisäämään sitä koska monniseni kyhnyttelivät kylkiään pohjahiekkaa vasten varsinkin vedenvaihdon jälkeen. Eivät ole enää sitä tehneet.
Ei akvaariota tällä hetkellä, kotoa löytyy kolme koiraa, kaksi brasilianterrieriä ja yksi englanninkääpiöterrieri
-
Hermen
- Senior Member

- Sukupuoli: Nainen
seura-akvaariot 350l + 112l. Akvaarioharrastuksessa mukana myös kissarouva ja labradorilapsi.