Prodac tuotteet
Valvoja: Moderaattorit
Alueen säännöt
Ennen kuin esität kysymyksesi, huolehdi, että ainakin osa seuraavista tiedoista ovat viestissäsi:
Ilmoittamalla ainakin osan em. tiedoista heti ensimäisessä viestissä, varmistat että muilla on helppo työ vastata viestiin ja näin ratkaista mahdolliset ongelmat. Kiitos!
Ennen kuin esität kysymyksesi, huolehdi, että ainakin osa seuraavista tiedoista ovat viestissäsi:
- akvaarion tilavuus ja mitat
- Valaistus (millaiset putket, esim. 58W Philips 86)
- Suodatus (suodattimien merkit ja mallit)
- Akvaarion hoito (vedenvaihdot, ruokinta, kasvilannoiteet yms.)
- Akvaarion asukit (kalat + muut eliöt)
- Vesiarvot (pH, GH, KH, NO2-, NO3-, lämpötila)
- Mikä on ongelma ja miten se esiintyy? Täysi kertomus kalan/kasvien oireista
- Milloin huomasit ongelman, onko jatkunut jo kauan? Onko ollut jotain muita ongelmia?
Ilmoittamalla ainakin osan em. tiedoista heti ensimäisessä viestissä, varmistat että muilla on helppo työ vastata viestiin ja näin ratkaista mahdolliset ongelmat. Kiitos!
Prodac tuotteet
Onko kenelläkään kokemusta Prodac tuotteista? Itse törmäsin tuotemerkkiin pari viikkoa sitten ja tuli ostettua vedenparannus ainetta. Jos vertaan Tetran samaiseen tuotteeseen ero on melkoinen. Prodac vedenparannusaine 500ml maksoi 9,90. Annostelu: 10ml 40 litraa vettä eli purkki riittää 2000 litraan vettä. Tetran vastaava 250ml maksaa meilläpäin 12,60. Annostelu 5ml 10 litraa vettä eli riittää 500 litraa vettä. Säästöä melkoisesti vuositasolla. Laadusta en sitten tiedä.
Kaivoinpas vanhan tekstin kehiin...
Eli olisiko nyt kellään kokomusta kyseisistä tuotteista?
Tänään kävin Ylivieskan Kärkkäisillä ja ihan uteliaisuuttani ostin ulkosuodattimeen Prodacin Aquacil merkkisiä keramiikkaputkia. Viherkalassa ainakin näin myyntilistalla mut muuten tietoa on aika vähän. Hinta oli tosi halpa ja ihan silmällä katsottuna en eroa huomaa... Vedenparannusainetta ja kasviravinnetta olen käyttänyt eikä mitään valittamista ole ollut.
Eli olisiko nyt kellään kokomusta kyseisistä tuotteista?
Tänään kävin Ylivieskan Kärkkäisillä ja ihan uteliaisuuttani ostin ulkosuodattimeen Prodacin Aquacil merkkisiä keramiikkaputkia. Viherkalassa ainakin näin myyntilistalla mut muuten tietoa on aika vähän. Hinta oli tosi halpa ja ihan silmällä katsottuna en eroa huomaa... Vedenparannusainetta ja kasviravinnetta olen käyttänyt eikä mitään valittamista ole ollut.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: OAS
- Sukupuoli: Nainen
:
Itse käytän aika paljon Prodacin tuotteita, rautalannoitetta, ruokia ja ruokaan lisättävää B-vitamiinia. Pöperöt syödään mukisematta eikä kasvitkaan ole kuolleet, joten varmaan ihan pätevää tavaraa. Ja hintaero "merkkituotteisiin" on kyllä huikea.
Mä ostin viikko sitten Prodacin vedenparannusainetta juurikin tuosta syystä että on huomattavasti halvempaa kun Tetran tuote. Ja ainakin myyjä sanoi, että on hyvä tuote ja se sisältää aloeta, joka on sitten jotenkin kaloilla hyväksi. Ja ihan samalla lailla nuo kalat ja kasvit ovat noissa akvoissa viikon ajan pärjänneet.
-
- Junior Member
- Akvaarioseurat: Oulun Akvaarioseura
- Sukupuoli: Mies
Prodac Clarocil suodatinmassaa on Eheim 2224 suodattimessa, luvataan olevan pinta-alaa 450 neliömetriä/500g.
Tiedä tuosta, mutta toimivaa on ja halvempaa, kuin muut vastaavat.
Rakenteeltaan vastaa Sera Siporaxia.
Myös Prodac Nutron Cichlid Sticks kirjoahvenen ruoka on erittäin pidettyä ainakin avainkirjoahventen mielestä ja syövät sitä kiekotkin.
Iso purkki maksoi jotain 3 euron pintaan.
Tiedä tuosta, mutta toimivaa on ja halvempaa, kuin muut vastaavat.
Rakenteeltaan vastaa Sera Siporaxia.
Myös Prodac Nutron Cichlid Sticks kirjoahvenen ruoka on erittäin pidettyä ainakin avainkirjoahventen mielestä ja syövät sitä kiekotkin.
Iso purkki maksoi jotain 3 euron pintaan.