lisää kaloja?

Akvaarioharrastuksen alkeisiin liittyvät ongelmat, kalojen yhteensopivuus ja mikä tahansa muu tärkeältä tuntuva asia.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Wildzared
Starting Member
Starting Member

lisää kaloja?

Viesti Kirjoittaja Wildzared »

kotoa löytyy 40l akvaario, siellä on n.30 miljoonakalaa, yksi neontetra ja monni. mitä mä teen? lisää kaloja? pois kaloja? akvaario tunkiolle?
ja kun mun kasvit tykkää kuolla... mul on siel ny yks tekokasvi vaan. (ketään joka haluaa antaa mulla jonku pusikon kainuun alueella?)
murmeliotus
Member
Member

Viesti Kirjoittaja murmeliotus »

Akvaariossa on ihan liikaa kaloja. Jos kiinnostusta riittää niin osta isompi akvaario [;)] Onkos tietoa mikä tuo monni on? Partamonni?
Kasvit ovat kuolleet varmaan veden huonon laadun takia, ja vesi on mennyt huonoksi, koska altaassa on liikaa kaloja.
Jos et halua isompaa akvaariota, niin suosittelen antamaan melkein kaikki kalat pois. 40 litraiseen sopisi varmaan 5 miljoonakala koirasta.
Wildzared
Starting Member
Starting Member

partamonni on kyseinen herra.
mutta noi kalat lisääntyy... kuin kanit...?

kuinka iso akvaario olis hyvä, nyt kun 2v tuolla purkilla ollaan oltu liikkeellä? ajattelin ihan jotain 400-700l purkkia seuraavaksi.
murmeliotus
Member
Member

Aika iso harppaus altaan koossa, mutta mitä isompi, sitä parempi [;)] Juu, miljoonakalat tosiaan lisääntyy hillitöntä tahtia. Jos ei niitä halua kasvattaa niin kannattaa antaa kaikki naaraat pois. Onkos mitään kalasto suunnitelmia uudelle akvaariolle?
Wildzared
Starting Member
Starting Member

ei oikeastaan.
mutta ainakin partamonneja sinne tulee.
murmeliotus
Member
Member

Partamonnit lisääntyvät kanssa aika helposti, että kannattaa ottaa niitäkin vain toista sukupuolta ettei niitä tule riesaksi asti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alkeet”