Miten olette hankkineet kirjoahvenparin?

Kirjoahventen hoito, ongelmat ym.

Valvoja: Moderaattorit

Vastaa Viestiin
Serafia
Member
Member

Miten olette hankkineet kirjoahvenparin?

Viesti Kirjoittaja Serafia »

Miten olette hankkineet kirjoahvenparin? Noilla veitikoilla kun sukupuolenmääritys kaupassa on vaikeaa, niin oletteko tuurilla ottaneet kaksi kappaletta ja katsoneet kummiksi myöhemmin osoittautuvat, vai oletteko ottaneet useamman ja parin löydyttyä luopuneet muista? Onko olemassa mitään isohkoa, kilttiä kirjoahventa, josta sukupuolet näkyisivät jo nuorena? Tai onko olemassa samat kriteerit täyttävää (iso, kiltti) kirjoahventa, joka ei ole tarkka kaverin sukupuolesta? Vai tappelevatko koiraat aina verisesti?
riksu70
Senior Member
Senior Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja riksu70 »

Minä hankin sillain että eräs rouva lahjoitti pariskunnan.Nyt sitten on komia Turkoosikirjoahven pariskunta.
jokelamaniac
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja jokelamaniac »

Perustrategia on että ostetaan pieni parvi, annetaan pariutua vapaasti ja hankkiudutaan lopuista eroon (lopetetaan tai lahjoitetaan).
Minä juon nyt kahvia!
Serafia
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Serafia »

jokelamaniac kirjoitti:Perustrategia on että ostetaan pieni parvi, annetaan pariutua vapaasti ja hankkiudutaan lopuista eroon (lopetetaan tai lahjoitetaan).
Kamalaa! 8O
srd
Advanced Member
Advanced Member
Sukupuoli: Nainen

Viesti Kirjoittaja srd »

jokelamaniac kirjoitti:Perustrategia on että ostetaan pieni parvi, annetaan pariutua vapaasti ja hankkiudutaan lopuista eroon (lopetetaan tai lahjoitetaan).
Vaude, oot ottanu sen toisenkin vaihtoehdon mukaan, plussaa siitä ;)
JuuLia
Advanced Member
Advanced Member

Viesti Kirjoittaja JuuLia »

Keltakääpiökirjoahvenia hankkiessani hankin naaraan ja satuin sitten löytämään oikein komean koiraan sille pariksi, pakkoavioliitto siis. :mrgreen:

Nyt olen lehtikaloja hankkinut kolme nuorta, lienee vielä muutama hankittava parin muodostamiseksi vaikka kovasti harmittaakin että niistä on sitten myöhemmin luovuttava...
Pikkeliini
Member
Member
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Pikkeliini »

Menin akvaariokeskukseen josta halusin ruostekirjoahenpariskunnan ja sitten Petri Viskari ne sieltä otti.

Hieno kutupari, joka lähti juuri paremmille vesille :cry:

Tyttö loukkaantui ja kuoli vammoihinsa ja poika heti perään, liekö suru osatekijänä?

Lehtikaloista en tiedä mitä sukupuolta edustavat. Tulevat toimeen, uivat yhdessä, toinen on dominoivampi, mutta ei niillä ole aiettakaan kutea. :roll:
En ole puolesta, enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin!
TaHa
Junior Member
Junior Member
Sukupuoli: Mies

Viesti Kirjoittaja TaHa »

Meillä ostettiin sattumalta 2 lehtikalaa ja osoittautuivat kutupariksi. :D
Santte
Member
Member

Viesti Kirjoittaja Santte »

Itse olen kaupasta ostanut muutaman pariskunnan... tosin kyllä minulle on muodostunut kutupareja kun on vain ostanut monta kappaletta samaa lajia. Itselläni on oskari kutupari , vannekirjo kutupari ja uaru kutupari.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kirjoahvenet”